te koop : turbo kit vr6
Ik heb wegens omstandigheden weer te koop, mijn turbo-kit van mijn vr6
de kit bestaat uit: -turbo T3/T4e (stage 3 + gepolijst turbinehuis) -spruitstuk -downpipe 2.5" rvs -greddy afblaasklep -benzinedrukregelaar -front mount IC + gepolijste buizen op maat -gevlochten olie + koelleidingen Prijs € 2750,- evt is de set ook te koop met een compleet rvs uitlaatsysteem met twee officiele racedempers... prijs dan € 3600,- De kit is nog geen 8000 km oud, en heeft eigenlijk nog nooit echt hoeven werken, in totaal is er 5500km gereden met een lage druk van 0.55 bar, en de laatste kilometers zijn op 0.9 bar gereden.... Geschat vermogen op mijn motor was ongeveer 310pk ( zal op een standaard ver6 blok ongeveer een vermpgen kunnen leveren van 250-270pk) geintresserden kunnen mij mailen op svr6@planet.nl of bellen/sms'en op 06-55797094 Groet stephan |
niemand???
|
staat er nog maar krap 9 uurtjes op he steef...
iig up |
weet ik maar de boel moet in het zicht blijven, de set was aanvankelijk verkocht he..... dus ga ff financieel in z'n achteruit
|
hmmmmm zeker vakantietijd????
|
Zo'n ongeduldig gedrag trekt vast geen extra kopers.
|
zou je denken.... maar als ie helemaal naar beneden zakt ziet ook niemand hem.... toch????
|
precies
|
svr6-turbo... Dus je had al een koper? En hoezo is de koop ineens afgeblazen als ik vragen mag?
|
Hij kreeg de kans het huis van zijn dromen te kopen.... kan ik niet tegenin gaan, dat is zeker veel belangrijker dan iets voor de auto...
|
Met deze auto heb je een 2 jaar terug op mania gestaan toch? Zo ja plaats er wat fototjes van zal zeker extra interresse wekken.
|
ja heb er idd mee op mania gestaan..... mag ik jou wat foto's sturen dat jij ze ff online gooit???
Turbo's bouwen lukt wel................ maar foto's op een forum, das heel wat anders... hahaha |
Hehe dat zou ik ook niet weten hoe dat moet, maar als je ze hier in je fotoalbum zet wil Marcski of Gert ze er misschien wel bij zetten?
|
Geen probleem
Je kan desnoods het plaatje hier rechtstreeks in het topic uploaden |
kit is verkocht, topic mag dicht
|
All times are GMT +1. The time now is 19:09. |