Audi Sport Quattro
http://www.autoleitner.nl/automobie...-kopenhagenblau
Heeft altijd super mooie autos staan..... :thumbup: |
Het is dat ik ff geen 275k heb liggen. Wat een apparaat!
|
If i only had the money :( :D
|
Gordels zijn wel een afding puntje :tongue:
|
Echt supervet, maar denk alleen interessant voor een rijke verzamelaar :D
Voor dat geld heb je ook een splinternieuwe R8... |
Quote:
Met bijbehorende afschrijving :D |
Liever een Sport Quattro, dan en R8. Die kan nog niet tippen aan de status van een Sport Quattro.
|
Quote:
Eéntje minder scheelt 25k :D |
Hier heb ik een tijdje terug nog in gezeten... Die heeft in de showroom gestaan bij Porsche centrum Gelderland :thumbup:
Echt een dikke bak! Hier was ik al tevreden mee :D http://www.autoleitner.nl/automobie...wzwart-metallic |
Zag hem gisteren nog bij leitner buiten staan.
Gast heeft alleen maar dikke dingen te koop staan. ;) |
Die gordels horen er in .
Deze werden er destijds bij geleverd en zijn er zo uit te halen. Er zitten als het goed is ook standaard 3 punts gordels in. Ben een poosje terug nog met zo`n blauwe sport naar de snackbar geweest :cool: Een hele beleving :D Auto wordt alleen herkend door de echte liefhebber. Zeker in deze kleur. |
zijn die quattro's zoveel geld waard?
hier in de buurt rijdt er iemand rally met die quattro, heeft er denk ik 2 staan. |
Ja, een quattro of een sport quattro? Da's nog een behoorlijk verschil namelijk!
Maar wat een prachtige wagens zijn het toch, die kleur ook, heerlijk... |
Quote:
Een echte sport quattro zal nu niet snel meer verneukt worden. In Duitsland zit een firma die deze auto's namaakt. |
|
Quote:
Is ook wel een erg goede replica hoor |
Pfffieuw!
Erg gave bak... Maar toch.... De e30 m3 zal toch mijn favoriet blijven :redface: Die kerel heeft een leuk assortimentje staan zeg.. Helaas de 30 miljoen wéér niet gewonnen :shake: |
|
Quote:
In zo'n ding kun (en wil) je toch geen frikandel speciaal eten? 1x optrekken en hij ligt op de achterbank :D |
Vind het interieur in leer van die replica wel mooier :giggle:
Die Porsche GT3 RSR is ook dikkkkk..... |
All times are GMT +1. The time now is 22:41. |