Motorkap gaat niet meer open..
Ik heb een klein probleempje...
Ik deed net de motorkap dicht voor een test ritje te maken nadat ik terug kwam ging alleen de bijrijders kant van de kap open :shake: Is hier een of andere manier voor om de motorkap open te krijgen het lijkt eerder alsof die klem zit want de kabel trekt gewoon strak en de bijrijders kant blijft gewoon open gaan... Iemand dit zelfde probleem al eens gehad ? :wow: |
Je zou ff met 2 man kunnen proberen, dat eentje aan de kabel trekt en de ander wat duwt/trekt aan de motorkap
|
Dat had ik net al eens geprobeerd maar ook dat wil niet helpen..
|
meestal moet dat toch wel lukken, de een iemand de kabel opentrekken, de ander de kap naar onder duwen, dan schiet hij meestal wel uit het slot...
|
Dat is het eerste wat in me opkwam toen die niet meer open ging het lijkt net alsof het slot vast zit om het maar zo te zeggen..
|
meestal is er een stukje uit de kabelhuls gebroken, dan terkt hij niet ver genoeg meer. ik zou het zo iig ook even niet weten
|
Kan je niet van onderen bij de kabel ? Bij een scirocco kan je,daar gewoon bij als hij niet plat op zijn pens ligt :P
|
Ik heb hem open !! hehe eindelijk wat een gepiel haha
ik zag net pas dat waar de kabel door loopt aan de bestuurderskant dat die daar door vergrendeld zeg maar dus ff met een schroevedraaier er tege geduwd en plop open.. frontje wat gericht en het sluit weer als een nieuwe :D |
Goed zo ... Met een schroevendraaier en een hamer wordt veel opgelost :)
|
Quote:
Precies! Met nog een busje WD40 en een rol gaffer tape er bij kun je elke klus aan. ;) |
klopt inderdaad :D
fijn stukje gereedschsp is dat haha |
All times are GMT +1. The time now is 05:15. |