klassieke " one-liners "/ quotes
Beste vw vrienden,
waarschijnlijk kent iedereen er wel een paar, de oneliners of quotes. uitspraken waarmee mensen heel beroemd zijn geworden... hieronder een paar van m'n favo's I'll be back.... geen uitleg natuurlijk Homer J Simpson: Oh no!!!!! I'm not handicapted, I'm just lazy Homer J Simpson: D'oh Al Pacino Scarface: meet my little friend (balkon scene op het einde van de film) Marlon Brando in The Godfather: I'll make him an offer he can't refuse Clint Eastwood: volgens mij in alle Dirty Harry films: Go ahead make my day, punk Colonel John "Hannibal" Smith : I love it when a plan comes together zou zeggen zet er eens een paar leuke classics bij |
I'll be back
|
oeps, niet opgelet.
|
waar ga je naartoe dan sebas??? :D
|
hahaha
|
troetelberen straaaaaaaaall :p
|
Kapitein Haddock (Kuifje): Duizend bommen en granaten!!
|
* geeft Linnie de Kuifje .. nog eens lezen aub ;)
Be careful out there !! Sgt. Phil Esterhaus / Hill Street blues |
Quote:
heeeeeeeeeej ik lees geen kuifje....ik kijk die op tv hoor :biggrin: :biggrin: maar ik ben niet helemaal wakker...moet zo naar de tandarts vast psychisch aan het voorbereiden :eek: Duizend bommen en granaten ;) |
Al bundy van married with childeren; "honey, i'm home!!"
|
eeeeeeehhhhhhhhhhhhhhh?!?! The Fonz
ik heb wienig inspiratie vandaag, ik stop maar |
Don't mention the war! (John Cleese in Fawlty Towers :D )
Huhhuh, that was cool (Beavis & Butthead) Oh my god, they killed Kenny! Screw you guys, I'm going home Kitt, mach denn Turboboost (Ja, in het duits ja) |
Tweety; I tought i saw a pussycat.. maar weet niet of die klassiek is.... :rolleyes:
|
You! Be cool! (G. Clooney, from dusk till dawn)
die hele bijbelspeech van Samuel Jackson in Pulp Fiction natuurlijk. |
Roscoe P Coltrane Dukes of hazard; We got them Duke boys!!!, lost sheep calling shephert, got your ears on???
|
Quote:
natuurlijk Sabien... hebben m'n ouders nog op super8 band staan van vroegah :D |
He johnny, moet je kijken , Geile wijfen!!!
Buurman wat heb je een mooie wagen!!! Kees, ga van je zus. Van nu af aan slaapt iedereen in zijn eigen kamer. Flodder natuurlijk |
Quote:
ik ook.. :o :redface: ( :D ) |
Quote:
Gouwe ouwah! Goed topic dit!! :biggrin: |
bugs bunny what's up dog
|
All times are GMT +1. The time now is 00:36. |