Help Water
help ,heb water in men golf cabrio wat kan ik doen aub ?
|
Hozen!
|
:goodpost:
Misschien eens wat duidelijker uitleggen waar t weg komt lopen etc. En je netjes voorstellen wordt hier ook wel gewaardeerd |
Quote:
Inderdaad. Iets meer info is welkom.. |
Misschien dak open laten staan? :D
|
Te water gereden? Schijnen ze ook nat van te worden....
|
Ramen vergeten dicht te doen bij de wasstraat?
|
in de bekerhouder zetten..
|
hallo
ik heb dus een golf 3 cabrio en sinds kort komt er water binnen ? wat zou de oorzaak kunnen zijn ? :confused: dank u |
ik tik juist in ,maar er zijn woorden die dan anders staan??
|
Moet je er in gaan zitten en iemand anders hem nat laten sproeien met de tuinslang.
Zo zie je snel genoeg waar het vandaan komt lopen |
Hier nog een mk3 cabrio met waterproblemen.
Ik hoor water lopen tijdens optrekken/remmen. Het water zit niet in mijn deur? Ik ga eens met de tuinslang spelen. |
Opgelost !
Bij het achterste zijruitje kan wat water de carroserie inlopen vanaf het dak. Dat belandt vervolgens in de dorpel. En daar zitten 6 afwateringsgaatjes verdeeld over de hele lengte (aan de zijkant van de lasrand) Die waren dus aan 1 kant verstopt...met een klein schroevendraaiertje beetje gefrummeld en tadaa het loopt weer weg. Alleen eentje een beetje moeten helpen, vaak wordt een brug/krik onder de dorpel gezet, dus die was een beetje dichtgedrukt. |
Heb ook al een paar keer koelvloeistof in een mk3 gezien door een lekke kachelradiator. Eerst dacht ik ook dat het dak lek was, maar het bleek koelvloeistof te zijn.
|
begrijp het niet goe vanwaar het komt ??de rubbers versleten aan deur =?
|
Heb je een stoffen of een plastic kap?
Kan zijn dat je kap ergens niet lekker meer sluit, of dat bij je stoffenkap de binnenkant lek is, maar dan zou je 'plafond' ook nat moeten worden. Afwatering in je paravaan kan ook dicht zitten waardoor het misschien via het interieurfilter naar binnen komt |
All times are GMT +1. The time now is 19:04. |