![]() |
Hier zou je toch met alle liefde weer MRB voor gaan betalen...
|
Dikke machine
|
Mooie wagen !!
Zou zonder al deze mrb onzin van de laatste tijd zo maar het 2 voudige waard geweest zijn.. |
Quote:
Dat waren in mijn ogen de enige nadelen van het belastingvrije tijdperk. |
:shake: Wrong engine :thumbup:
|
DIe kreeg Chris aangeboden als inruil op zijn te koop staande camper....
Dan weet je iig dat de eigenaar deze niet voor de hobby had... |
Quote:
hoezo?mensen [ook liefhebbers] halen nu de gekste dingen uit. wel een fakking koningswagen :cool: |
Dikke sloep zeg... Effe een pompverstuiver TDI erin hangen en gaan :D
|
Quote:
dit bedoelde je eigenlijk Nigel :D |
Blijf dan in de audi traditie(5cil), Blokje TTRS
|
Amerikaanse uitvoering, 8-pitter erin :D
|
Quote:
Ik bedoelde echt een pd TDI Gerben... Ben een liefhebber van koppel :) Of natuurlijk een 2.2 20v van een RS2 ofzo :thumbup: |
AAN erin! Bazenslee..
|
Deze is volgens mij in keer op een autoweek filmpje te zien...
|
Lijkt inderdaad een knap ding. Is natuurlijk wel al aardig aan gesleuteld, diesels zijn in de 5000 versie nooit geleverd en in de 100 alleen 5 cilinder diesels (2.0/2.4/2.5). Een 90 pk TDI lijkt me dan ook een relatief magere keuze om erin te hangen maar aan de andere kant: stuk gaat het niet...
|
Coole bak idd, tdi is leuk op zich...
maar ik betaal idd met liefde MRB voor mijn 2,3 5 cylinder... de enige juiste motor in mijn optiek (owkey 20v turbo is ook leuk, maar ik ben meer van de zonder turbo) En dat geluid, echt zalig! ![]() |
Dikke slee!! Maar had er dan een 2.5 TDI ingehangen!?
|
|
Staat bij VAG-fanaat, en dat noemen zich hier ook meerderen, terwijl het eigenlijk BBS-fanaten zijn?! :D
Overigens bullshit dat er in de 5000 nooit diesels geleverd zijn... De typ43-5000 was er wel degelijk als TurboDiesel. |
Daar is die weer; http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...1-9-tdi-h5.html
Al een stuk goedkoper 1500,- ipv 2250,- |
All times are GMT +1. The time now is 04:55. |