ERG RAAR probleem HELP
ik heb een raar probleem met mijn scirocco 2 GTS 1.6 8v ( motorcode FR )
telkens als ik +- 1km rijd houdt de wagen in , schud als zot en dan is het de laatste 300 meter ( voor ik thuis ben ) als schudde naar huis , totaal geen vermogen meer maar toch blijft de wagen draaien , het is telkens op dezelfde plaats dat de wagen begint in te houden , ( als ik van een grote baan +- 600 meter afsla in een klein straatje en dan terug moet optrekken ) dan komt het probleem voor wat heb ik al vernieuwd ? bougie's , bougiekabels , stroomverdeler , delcokap + rotor , benzinefilters , benzineleidingen , brandstofpomp iemand enig idee? ik heb namelijk een dag verlof genomen morgen om naar de keuring te gaan maar blijkbaar zal het niks worden :( |
de carburator is een weber 32/34 dmtl ,
als de wagen begint in de houden komen er veel ploffen uit de uitlaat . |
Heeft zo'n carb toevallig een automatische choke die kan blijven hangen?
|
Aardstralen!
|
Quote:
nee is handmatige choke . iik heb ook eens geprobeerd wanneer de wagen rijdt en begint te schokken om eens de choke open te trekken , helpt niet enkel wanneer de wagen in neutraal staat dan pas reageerd de choke wel |
klinkt voor mij alsof de benzine toevoer verstopt zit ofzo?? , heb je doorzichtige leidingen?? Kun je kijken of er evt lucht bij zit, je kan misschien ook ff wat remreiniger o.i.d in je carb spuiten om te kijken of hij dan wel normaal loopt. kun je wel in zijn neutraal (als je een stukje gereden hebt) gas geven en pakt hij dan goed op??
succes |
Heb je je brandstoffilter voor op de motor zitten ter hoogte van het kleppendeksel? Die zat bij mij verstopt. Ik had dezelfde problemen. Ander filter erop en klaar was het
|
Quote:
Als hij tijdens het rijden begint te schokkend en als ik dan de koppeling indruk is het wat beter maar niet heel goed. Alle benzine leidingen zijn vervangen ( zelfs de stalen onder de wagen ) ik heb een doorzichtige retourleiding al zie ik daar zelden bellen passeren . |
Quote:
Heb ik niet . De 1.6 heeft een t stuk zitten tussen de leiding die naar de carburator loopt en dan naar de retour . ( morgen ga ik eens proberen de retour af te sluiten misschien retourt hij meer waardoor de carb niet op tijd gevuld raakt ) |
Quote:
Aardstralen , behekst , vervloekt ... Ik weet het effen niet meer :P |
ik denk dat ik het gevonden heb .
ik het de retour afgekoppeld en blijkbaar werkt alles zoals het hoort , blijkbaar retourde hij vlugger dan dat het in de carburator kon lopen |
Had ik ook met mijn carburateurs :thumbup: heb ook nu de retour afgesloten en een brandstof drukregelaar er tussen gezet
|
blijft de vlotternaald in de carb niet hangen?
|
All times are GMT +1. The time now is 12:01. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.