wielnaaf schroefdraad dol
|
Aan de voorzijde neem ik aan?
Dan moet je idd je naaf wisselen. Maar die zit in je wiellager, dus die moet ook gelijk nieuw. Daarvoor moet je je fusee losmaken, aandrijfas los, en dan kan je met je schokbreker aan je fusee je wiellager en naaf (laten) vervangen. Als je je schokbreker aan het fusee vast laat zitten hoef je de auto niet uit te lijnen, anders wel. Goedkopere optie; Compleet fusee 2e hands pakken. Maar dan moet je waarschijnlijk wel uitlijnen, en de staat van het wiellager is onbekend. Succes! :thumbup: |
Nee sorry achterkant trommelrem
|
Dan een nieuwe trommel er op minder werk dan voor ;)
|
yep, nieuwe/andere trommel. Als je nieuwe pakt, zou ik ze gelijk allebei doen.
|
is dat veel werk over zetten ?
|
Nee dat stelt echt niets voor!
|
Is het dat kleine schroeven eruit halen en de nieuwe erop of vergis ik me ?
|
13 t/m 10 los en hij komt er af ;)
|
Sorry. Zie nu pas de foto.. leuk op de telefoon internetten :redface:
|
Die is er pas later bij gezet Eelco ;)
|
Ow.. valt weer mee dan. :D
|
ff een tipje, Als je te trommel terug wilt stellen (dan komt hij er heel makkelijk af) de moet je even door een boutgat kijken tot dat je een conische stift ziet met een veer eraan. Even een schroevendraaier er onder zetten en hem omhoog liften. de stelt de achter rem zich terug en dan valt de trommel er bijna af.
succes |
En denk eraan dat je de auto niet op de handrem hebt staan. (Uit automatisme wil je die nog wel aantrekken, maar dan gaat die trommel er nooit af!
|
Quote:
:D :thumbup: |
Haha :)
Nog een tip :) Niet je remmen testen als de trommels eraf liggen :D |
All times are GMT +1. The time now is 12:09. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.