Porsche 356 replica, handrem verplaatsen
Mijn vader is bezig met een Porsche 356 replica, de kit komt boven op de bodem van een 66er kever.
Nu wil hij graag de handrem uit het midden hebben en zou deze bijvoorbeeld onder het dasboard willen hebben, is er iemand die hier ervaring mee heeft? |
Niemand die in zijn kever de handrem heeft verplaatst?
|
Ben geen keverkener, maar lijkt me niet meer dan een kwestie van langere kabels?
|
Ik heb veel ervaring met het inkorten van kever chassis , niet met het verplaatsen van de handrem. Maar dit is wel mogelijk, denk alleen bij het verleggen en verlengen van de handremkabel geleiderbuisjes dat ze ruim langs de versnellingspook moeten.
Mogelijk moet je de handremkabels zelf maken, ze zullen waarschijnlijk te kort zijn. Groet, Richard |
Is het misschien een idee om het systeem van een Mercedes om te zetten?
Met je linker voet dus de handrem intrappen en dan nog een hendel om de rem eraf te halen? Daar kun je misschien ook de onderdelen van gebruiken. ;) |
Bedankt voor het meedenken! We hebben een 356 gevonden die het ook heeft dus het moet werken maar de eigenaar had de auto niet zelf gebouwd dus had geen idee hoe het werkt.
|
All times are GMT +1. The time now is 23:25. |