![]() |
Caddy kopen.....???!!!
Hallo allemaal,
Ik ben van plan om een caddy te kopen. Het is gewoon voor mij prive dus ben opzoek naar een benzine versie. Ditmaakt de zoektocht al een stukje moeilijker en daarbij stuit ik op wat vragen.. Veelal zijn het wat kale auto's en wil ik toch wel iets van luxe. In de hoop dat jullie mij kunnen en willen helpen stel ik ze hier: Is het makkelijk achteraf elec. Ramen in te bouwen? Is het makkelijk achteraf cruise controle in te bouwen? Wat zijn de bekende nadelen van de caddy's / de benzine motoren ervan? |
Welke bouwjaren ben je naar aan het kijken?
|
Caddy 3 vanaf 2008
|
Vanaf dat bouwjaar zullen electrische ramen en cruize control al zowat standaard zijn? (mijn 2006 heeft het in elk geval)
|
Dat dacht ik dus ook... Maar de meeste caddy's die ik tegenkom (op benzine) zijn zo kaal als maar kan.
Nu ook een leuke, redelijk uitgebreide gevonden... Mistlampen, trekhaak, parkeersensoren, hoogte verstelbaar stuur, cv etc aanwezig. Maar cc en electrische ramen weer niet |
je moet even over de grens gaan zoeken, in duitsland is er ruime keus aan benzine caddy´s
|
Weet niet wat je verdere eisen zijn qua motor, kilometerstand etc.
Maar dit is de eerste die ik tegenkom: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=240488233 |
:P
Haha ja zit wat in... Andere eisen zijn: Aannemersuitvoering (dus dichte laadruimte, en maar 2 zitplaatsen) Geen ruitje in de schuifdeur 2 achterdeuren En zo luxe mogenlijk... (Cc, cv, elec. Ramen, airco, boardcomputer is eigenlijk minimaal) Niet al te hoge km stand. 1400 of meer En mooi mee genomen maar nog niet meteen om op af te knappen: Trekhaak Dicht tussenschot Facelift model Meegespoten bumpers , spiegels en handgrepen etc En 2 normale stoelen en niet zo'n klaptafel/stoel Veeleisend he?? Haha |
Verder geen adviezen waar op te letten???
|
Benzine caddy's zijn idd vaak karig uitgevoerd.
|
die vind je niet in benzine hier in nederland, enkel in diesel lijkt me
|
All times are GMT +1. The time now is 11:00. |