Audi S2 Krummer
Nou hij is klaar, wou hem toch even laten zien, wat vinden jullie ervan?
|
Geining maar wat moet je ermee, een 16V biturbo maken?
|
nee enkele, heeft externe wastegate
|
Netjes gedaan, komt hier een Garet of een KKK op
|
Netjes, 1 pijp is ervanaf of niet? Krijg je geen problemen met de gasstroming in het ronde overblijfsel?
|
Komt een KKK op, de K024 denk ik zoals het er nu uit ziet.
|
Oke dan, zeker geen verkeerse keus. Ga je dit trouwens in een 2er bouwen. Ik ben hier nl ook al een tijdje over aan't denken, voor in mijn 2 . Wat is je complete kostenplaatje voor de gehele ombouw.
Mazzl |
Dat weet ie nog niet, want hij heeft nog niet alles :)
|
Quote:
jij blijkbaar wel :P |
Ook al een inlaatspruitstuk verlast?
Zuigers,drijstangen ook uit het s2 blok gehaald? |
Inlaat krijg ik binnenkort over de post
zuigers en drijfstangen idd uit S2 blok (3b motor) add CCP, het komt idd in een mk2, tot nu toe valt mij het kostenplaatje mee, maar dan heb ik de dure jongens zoals rallye IC oid nog niet. Rij straks eerst met digifant 1 en std chip, en dan moet er een andere MAP sensor in komen S2 of RS2 en custum chip laten maken. |
ziet er interessant uit... wordt er nu een opening afgedicht ofzo? Ik zie 2 gaten waarvan ik denk... waarom 2 en niet 1... (ben ook maar een leek ;) ) misschien al een foto van ook zown opzet als jij gaat maken?
|
Quote:
Ja die prijzen die ze voor een Rallye IC vragen zijn gewoon aso, en vaak is het gewoon een Golf G60 IC (zonder airco). Ga ook eens informeren wat het kost om een IC op maat te maken, kun je de in- en uitlaat precies zo laten maken als je maar wil. |
waarom geen watergekoelde IC? als t toch op maat gemaakt kan worden...zal trouwens wel duur zijn
|
Watergekoeld is nog niet bewezen effectiever te zijn. Wel bewezen stukken duurder te zijn.
|
ah ok dat t duurder was wist ik wel (meer componenten) maar dacht eigenlijk dat t ook wel effectiever zou zijn maarja zoveel verstand heb ik er ook weer nie van dus laat ik mijn kop maar ff houden
|
:D nee joh.. Het vloeistof in die intercooler moet ook weer gekoeld worden door een aparte radiateur. Dus bij stilstand zal de vloeistof warm zijn. En dus een slechte koeling van de inlaat lucht.
|
nou ok dan nog een ding, een extra fan erbij ? wel veel plek nodig dan maar ja, nog een goed argument voor lcuht
|
FMIC is ut beste..
|
Jeroen, heb je / weet je adres dan die custom made radiators/IC's maakt
|
All times are GMT +1. The time now is 03:57. |