Ombouw/Restauratie Golf 1 Cabrio 1980
November 2010 aankoop Golf 1 Cabrio 15JB
December 2010 nieuw dak en velgen/banden September 2011 ombouw naar 1600 diesel uit een Golf 2 mei 2013 volledig strippen mei,juni,juli 2013 schuren,lassen, strakmaken Augustus 2013 naar de spuiter Augustus 2013 gespoten September aan de opbouw begonnen Oktober 2013 bijna gereed. Hij is rijdbaar. November 2013 |
Bijzondere kleur voor een cabby
|
Wat een kleur! Waarom heb je hiervoor gekozen? Succes met afbouwen.
|
vind het wel mooi! dunne zwarte bumpers lijken me beter staan icm de kleur
|
Kleur
Quote:
Nevada Beige. Valt wel mee toch? Ik heb in ieder geval nog geen cabriolet gezien in deze kleur. |
Quote:
Nee dat snap ik :D |
Vet gave kleur hoor !!!
|
Welke kleur komt er over deze grondlak heen?
|
Quote:
Ik ook niet. Gave kleur. Op de foto lijkt het wat lichter nog. Beetje Duitse taxi kleur. |
Over kleur valt iet te twisten is jouw auto en lekker doen wat jij mooi vind :thumbup: Vind persoonlijk niks mis met het kleurtje ;)
|
Ik gok vervangen...
|
Mooi kleurtje .
|
Voorruit
Dankzij MK1 Cabrioparts een getint voorruitje met band gemonteerd.
Morgen nieuw gloeirelais ophalen en het is weer voor mekaar. Heb van de week een beetje waterlekkage gehad langs de voorruit linksonder precies op de zekeringkast. Einde relais. |
lekkage achterruit tips gezocht
Mn achterruit lekt iets.
Iemand een tip om dit te verhelpen? Gewoon ruitenkit misschien mogelijk met een stoffen kap? |
Die laatste pics. Echt mooi geworden.
|
Quote:
Dank u. Duurde even maar dan heb je ook wat. |
Ik weet niet echt hoe dit zit met het raampje van de cabrio maar is het rubber nog goed.
Anders zou ik die vervagen in plaats van kit ,hij is wel netjes zo geworden :thumbup: |
Mooi kleurtje:D
|
als achtergrondje
|
Leuk plaatje, echt top!
Lekkend achterraam is vrijwel altijd het frame waar het raam in hangt. Dat rot heel vlijtig, ff checken. ;) |
All times are GMT +1. The time now is 08:56. |