betrouwbare diesel gezocht
Hallo,
Ik ben op zoek naar een betrouwbare diesel in de vorm van een golf 4, of seat ibiza of iets dergelijks. Geen polo want die vind ik niet fijn rijden :D Kilometerstand maakt op zich niet zo uit. Daar ben ik niet zo bang voor. Hij moet wel netjes onderhouden zijn en geen schades of dergelijke hebben. Over de prijs: als het maar onder de 3500 euro blijft. Ligt een beetje aan de auto en staat daarvan. Dus bied maar aan! :D Mvg, Marco |
Ibiza sdi uit 2000.
280.000km. Interieur verdiend wat aandacht. 1000euro. |
Hee. Bedankt voor het aanbod. Was vergeten te melden dat het wel een tdi moest zijn :D
Maar bedankt. Gr marco |
heb over 1 week een nette betrouwbare golf 4 tdi 110 pk uit 2000 te koop staan ivm aanschaf passat......
Nette auto highline interieur 1 jaar apk . Kleur zilvergrijs. 16 Inch vw montreal velgen. Airco, alles elektrisch. enz enz 268000 gelopen en geen olieverbruik oid. 10000 km terug rondom remmen vv en radiator. Foto s krijg ik niet op het net helaas... |
Is deze Ibiza niks voor jou?
http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=119431 Over de prijs kan gepraat worden |
Niet erg veel dieselrijders hier :D
Verder niemand? Mvg. Marco |
Ik heb een mooie Leon voor je, maar die is wel een stukje duurder.
|
MK4 TDi 110 origneel, nu ergens rond de 140PK.
kleur blauwgroen 340.xxx op teller nu + altijd warm gereden. Turbo is nog super (EGR afgedopt). recent vervangen: - versnellingsbak (als nieuw) - vaste vliegwiel (G60/1Z vliegwiel - sachs koppelingsset geschikt tot 400nm - accu - focal 180 euro setje voor met filters in deur aangepast: - 4cm verlaagd - projector koplampen + xenon - Led achterlichten - BBS imi 235/18 achter 225/18 voor aandachtspuntjes: - chassis verdient aandacht, paar weken geleden kwam er iemand tegen me linkervoorscherm.. - distributieriem + multiriem vervangen - wss koppaking weer lek, geen idee - linkervoor aandrijfas (korte kant) bijna op je mag hem voor een 1750 komen halen op een wintersetje meerprijs installatieset + kabels / BBS le mans imi setje (kale banden) of Alpina 19 inch meerprijs geef ik je als je er interesse in hebt. |
All times are GMT +1. The time now is 17:18. |