Jetta bumper
Hallo
2 maand geleden is er bij mij iemand achterin gereden. Nu de auto wordt herstelt, maar nu ben ik op zoek naar een originele vw achterbumper met rode bies voor mij jetta gt van 1984 Nu vind ik er enkel nog die blijkbaar volgens winparts.nl op modellen van '89 passen Zou deze toch niet passen? Of iemand waar ik ze wel kan vinden? Groeten |
Ik denk inderdaad dat je bij Winparts enkel een dikke achterbumper kan vinden en niet de smalle...
Smalle bumper wordt heel moeilijk om 1 te vinden met de originele rode bies, zou je ook geholpen kunnen zijn met een gebruikte? Weet namelijk dat Interauto in Ospel (VW sloperij) nog enkele smalbumper Jetta's heeft staan |
Jettameister heeft er een te koop NOS. Maar trek je portemonnee maar alvast.
|
Een gebruikte mag zeker en vast
|
Tja, is interauto te ospel alleen verkocht en je komt er niet meer binnen, dus daar gaat het aleens niet meer lukken...
|
Bedankt Tjaap, ga eens horen bij hem
Groeten |
Die is met chrome pezen toch? Van een GL,.. niet met rood
|
Ja is idd met rode biezen.
Zou ik deze apart kunnen vinden om die daar dan op te monteren? Groeten |
Heb evt wel een originele achterbumper te koop, zwarte rand ipv rood of chroom
|
Eigenlijk is het best raar dat die bumpers niet nieuw meer worden verkocht, ik heb voor mijn Golf toen een gloednieuwe besteld met rode bies ... Ik zou het logisch vinden als ze ook voor de Jetta nieuw waren te bestellen ... :confused:
|
Ja inderdaad, vind het echt rot want vind niks meer...
|
Quote:
Jettas zijn geen populaire auto's voor immitatie onderdelen. Nooit geweest |
Zelfs moesten die er zijn...
Moet een originele hebben Groeten |
Dan moet je niet bij winparts kijken
|
All times are GMT +1. The time now is 23:48. |