Sticker voorbeelden gezocht van OUDE VW raamstickers: weer een VW van
'vroeger' zat er veelal een sticker op de achterruiten van VW's met een tekst van de dealer, bijvoorbeeld:
Weer een VW van van den Brug dus met de dealer naam, veelal op doorzichtige folie gedrukt en volgens mij aan de ene kant een VW logo en aan de andere kant een Audi logo. misschien had je ze ook wel met 'nu met ABS' of 'nu met injectie' of iets dergelijks. Nu ben ik dus eigenlijk op zoek naar voorbeelden van zulke stickers! bij voorkeur jaren 70 en jaren 80 Heb je zelf nog zoiets op je raam? Maak een foto en post het! |
Ik heb wel 2 van die sticker op men achterraam zitten boven de ruitenwisser as zeg maar in het midden. één gewoon vw logo in het wit. En er naast een symbool waar ik nu nog niet weer waar het voor is :screwy: Het is een zeskant net als een stop bord en dan staat er een I of een T in. Moeilijk te zeggen :confused:
|
cool, kun je daar een foto van maken?
|
Ik heb nog ongeveer 5 wagens met zo'n sticker staan denk ik, ik zal ook wat foto's maken voor je! ;)
Leuk topic dit trouwens, is het voor iets na te maken of gewoon voor de leuk? |
Ik heb nog wat orginele -begin jaren '60- VW Wittebrug raamstickâhs liggen... zijn nooit op een auto geplakt, komen uit de erfenis van Brian.
Zal er eens eentje fotograferen |
Zijn niet allemaal "weer een auto van...", maar wel leuk dacht ik... |
yes, dat is precies wat ik bedoel!!! helemaal super! yups wil er een na laten maken, gewoon omdat het zo leuk lijkt!
|
leukleukleukleuk, vertel, waar moest je het voor hebben??
En hebben meer mensen nog leuke ori vw raam-stickers? |
Wow. Een heel jaar garantie !!!
|
Quote:
Oeps, ik had eroverheen gelezen. Post je het eindresultaat ook nog even? En iemand anders nog stickers?? |
Je zou er ook je eigen draai aan kunnen geven.
Oude layout en lettertype. Moderne tekst, van je club ofzo |
All times are GMT +1. The time now is 08:57. |