Netjes :thumbup:
En mooie kleur erop ;) |
Je hebt nog een lange weg te gaan maar dat komt vast goed!
Kleur is inderdaad mooi!, helios blauw? |
LA5U Royal Blue Metallic
|
Erg mooi idd :D
|
mooi in 5deurs :thumbup: succes met het project :cool:
|
Thnx!
Schaarse dingen die 5drs, maar ik heb er een das het belangrijkste :D Vandaag ff het knobbeltje onderzocht in de + kabel accu>startmotor. Een halve rol plakband er om heen :screwy: Maar wat ik daar zag :eek: Wat een gepruts, de kabels volgens mij tegen elkaar gehouden en een beetje tin erin laten lopen. |
|
Nice!
|
Vandaag maar weer eens verder met het schoonmaken.
G lader ook terug van revisie. |
Mooie G60. :thumbup:
En dan vragen de meeste mensen zich af hoe brandgevaar onder de motorkap ontstaat :rolleyes: |
Quote:
+1 Mijn 8v GTI was ook dramatisch met betrekking tot de bekabeling, van die blauwe klemmetjes om een kabel aan een andere toe te voegen. :screwy: Lader en steun zien er netjes uit. :thumbup: Dikke wagen! |
Met de motor ben ik nog lang niet klaar, maar ik ga hem toch eerst weer opbouwen zodat ik weet hoe deze motor loopt.
Ik heb nog amper km gemaakt, en de prioriteit lag toch eerst bij de g lader. Gaandeweg pak je dan toch af en toe iets mee om te verbeteren. Hopelijk komt morgen de nieuwe radiateur binnen, kan ik eindelijk beginnen met opbouwen. |
mooie aankoop! aan de accu kabel te zien heeft deze Golf idd wat liefde nodig. Veel succes ermee :thumbup:
|
Zoek de verschillen met de dynamo enkele post hierboven.
|
Altijd leuk om cadeau tjes te ontvangen. :D
Alleen jammer dat ik die steeds zelf moet betalen ;) |
Vandaag weer het een en ander opgebouwd.
De oude situatie: Nieuw: |
Tof project, ben gek op geladen mk2's!
Mooie 5 deurs g60 zie je maar weinig. Ik volg :thumbup: |
Thnx! Altijd een reden om de vrouw mee over te halen, een 5drs :D
|
Erg gaaf!
|
All times are GMT +1. The time now is 18:55. |