klokie
Mijn naam is raymond 28 uit zaandam ik heb al eerder op dit forum gezeten met mijn audi a4 b7 2.0tdi en diverse vw's
een paar auto's verder (seat leon, honda accord, lexus is200) toch maar weer audi. Alhoewel ik zeker gek was op mijn Lexus IS200 toch naar wat groters opzoek gegaan. Dit keer een audi A4 1.8T avant uit 2005 ivm gezins uitbreiding. Plannen zijn er zeker liefst eerst weer wat lager en 19" wielen erna zou ik gaag wat meer opties uitbreiden, Leer, Xenon, Navi etc |
Welkom en dikke audi :thumbup:
|
Welkom! Leuke plannen voor de Audi! :thumbup:
|
tnx heren
|
van de week achterramen laten tinten, Erg mooi geworden vind ik
|
Welkom terug Raymond!
|
Gave bak, parkeer hier maar voor de deur :)
|
Quote:
tnx man, laaang geleden :) |
Quote:
tnx :D |
.
|
Quote:
dat klopt helemaal, an ja die twingo :screwy: |
http:
Zo na een lange tijd van drukte weer even terug met wat updates
tijd lang naar gezocht en gevonden voor een juiste prijs, Complete S-line voorbumper met koplampsproees roosters mistlampen en grille. Nu opzoek naar xenon of bi xenon en uitzoeken hoe ik de sproeers en koplampen werkend ga krijgen (sugesties zijn altijd welkom) Ook heb ik een orginele S-line spoiler gevonden en nog even langs de spuiter met het spul Ook heb ik een complete zwarte Hemel gevonden met verlichte zonnekleppen ook hierbij moet ik even kijken hoe ik dit werkend kan en ga krijgen en opknappers 19" speedlines |
Mooie auto hoor , en mooie updates..
Bij ons op de zaak hebben we er 2 voor de sloop staan. Kan maandag wel ff kijken of daar ook deze opties op zitten! |
Hallo Raymond je hebt een prachtige audi veel plezier (opnieuw) op het forum :thumbup:
|
Quote:
tnx, ja dat zou mooi zijn, let me know als er wat leuks op zit? |
Quote:
dankje gaat zeker lukken |
All times are GMT +1. The time now is 18:50. |