Porsche adapters
Best een nette prijs volgens mij, 199 euro voor 4 ik heb ze tot nu toe alleen nog maar gezien voor 150 euro per 2.
http://www.marktplaats.nl/markt/aut...wagen/89446.htm |
Dat is inderdaad niet echt heel erg duur nee, maar dit is waarschijnlijk zonder bouten.
|
Wie zegt dat deze adapters veilig zijn? Hier zit geen keurmerk op toch!?
|
Nee ik denk ook dat het hobby werk is
|
jeps.. denk t ook, de pa van een maat van mij die maakt ze op de 100-ste millimeter nauwkeurig na van een H&R setje adapters.. en die maakt de bouten ook precies na dus dat is wel goed.. er zit dan wel geen keurmerk op maar zijn exact hetzelfde..
|
En wat kost zon setje bij die beste man?
|
ook 199 euro maar die zijn dus identiek aan die H&R adapters.. maar zonder H&R embleempje maar dat spreekt voor zich..
|
Materiaal zal ook wel goedkoper zijn dan alu.
|
Quote:
en was het voordeel van alu in dit geval dan? |
on-afgeveerd gewicht moet je zo laag mogelijk houden!
(Ook 1 van de goude regels bij de Formule 1) |
ah oke....
|
Roest niet :) :)
|
heb ook nog een set € 200,- 20 mm incl bouten.maar waarschijnlijk hou ik die zelf eff... als er intersse is .........
|
Het zou mij niks verbazen als die adapters veel duurder zijn dan 199 euro. Als je op marktplaats iets te koop aanbied van 200 euro of meer moet je een X-aantal euro's aan Marktplaats betalen. Er zijn er zat die 199 euro op marktplaats zetten en jou later vertellen dat ze een bod hadden van 250 euro op dat onderdeel.
|
dat is vaak idd zo, verzendkosten er bij idd.. en die op marktplaats lijken wel op rvs..
|
Wat kosten ze van H & R eigenlijk?
Arjan |
Quote:
Een set van 4 stuks 350,- |
Zodeju da's aardig aan de prijs...... Dan heb ik zeker niet teveel betaald voor me Porsche C2's..............
Arjan |
All times are GMT +1. The time now is 07:42. |