Bumperhoes voorkant verwijderen
Hey!
Omdat ik een setje grote gele Hella ver-stralers op mijn voorbumper wil monteren moet ik de zwarte kunststof hoes verwijderen. Ik heb van alles doorgelezen hier, maar een éénduidig verhaal over hoe dat moet krijg ik er niet uit :rolleyes: Ik vermoed nu dat de zwarte kunststof hoes alleen vastzit met de zogenaamde druk-clips waar ik over lees. Klopt dat? En zo ja: waar zitten die dan? Als ik in mijn bumper kijk zie ik die niet zitten... Thanks! Sneak-preview voor de liefhebbers: |
Makkelijker om de hele bumper eraf te halen.
Dan kan je een schroevendraaier tussen de clips zetten. |
:iamwithst
Onder de auto gaan liggen of de auto op de brug, In de kokerbalken zit de bumper bevestigd met 4 bouten (2 links en jawel 2 rechts) Bouten hebben dopmaat 17 Deze losdraaien, knipperlichten afkoppelen (witte stekkers volgens mij) En dan de bumper eraf pakken, dan zul je de clips zien zitten en kun je de "hoes" verwijderen. P.s Let wel op bij het monteren van de bumper dat je de zijkant weer op de steundopjes schuift, anders hangen de hoeken van de bumper naar beneden. Denk overigens ook dat je de lampen ook op het stalen deel vast moet zetten omdat de "hoes" niet sterk genoeg is en zal doorbuigen.. Mvg justin |
Super! Dank voor deze heldere omschrijving :thumbup:
Ik was inderdaad van plan om de lampen op de stalen koker te monteren, ze zijn best gewichtig. Zal het resultaat showen in mijn voorstel-topic. |
All times are GMT +1. The time now is 22:46. |