Waarom zijn alle Golf6's grijs?
Check hoeveel kleuren dat ding in te leveren was:
Above colors by name: 1. Candy White 2. Black 3. Reflex Silver Metallic 4. Carbon Steel Grey Metallic 5. Tornado Red 6. Shadow Blue Metallic 7. United Grey Metallic 8. Blue Graphite Pearl 9. Deep Black Pearl 10. Blue 11. Blue Spirit Pearl 12. Dark Violet Pearl 13. Deep Blue Pearl 14. Ink blue Pearl 15. Light Blue 16. Mercato Blue Metallic 17. Moonlight Blue Pearl 18. Ravenna Blue Metallic 19. Silverblue Metallic 20. Techno Blue Pearl 21. Ultramarin Blue 22. Violet Touch Pearl 23. Brush Yellow 24. Platinum Grey Metallic 25. Silver Grey Metallic 26. Urban Grey Metallic 27. Tin Grey Metallic 28. Bright Green Pearl 29. Cosmic Green Metallic 30. Mint Green 31. Racing Green 32. Reseda Green 33. Cola Red 2000 34. Dark Burgandy Pearl 35. Flash Red 36. Yellow |
Misschien omdat bijna 99% van de auto`s geleast is en de leasemaatschappij geen accoord geeft voor een blits kleurtje :screwy:
Of je moet de eventuele extra afschrijving zelf lappen. :( En daarbij denk ik ook dat de gemiddelde leaserijder of garage het ook niet durft iets anders neer te zetten . Veel mensen uit dat koperspubliek willen niet opvallen of hebben geen eigen mening /smaak maar blijven bij wat ze gewend zijn ? |
Daar staan wel een paar hele leuke kleuren tussen! :thumbup:
|
grijs en blauw voeren de boventoon..
ik zie ze wel veel in het zwart..maar ik moet er ook eerlijk bijzeggen dat ik het verschil tussen een 5 en 6 niet 1-2-3 zie... zit minder verschil in dan bijvoorbeeld Golf 2 en 3.. Golf 4 is ook heel veel geleverd in Metallic zwart en zilver toen..je moet ook bedenken dat je als crimineel (vul maar in)..minder opvalt in een dertien in een dozijn voertuig |
Quote:
Weet ik wel, maar er zijn 5!! Kleuren groen. Kan me niet herinneren ooit een groene gezien te hebben. |
Doe mij 34 maar!
|
Daarom is bijvoorbeeld een polo harlekino zo cool. Lekker tegen de grijze massa in.
Maar langs de andere kant heb ik eigenlijk geen recht van spreken. Mijn auto's zijn donker grijs, zwart en donkerblauw. :redface: |
Net wat Klaas zegt , lease auto's ... Heel soms zit er eens een ander kleurtje tussen .
Maar grootste deel is grijs , zwart , wit of blauw Maar waren deze kleuren ook leverbaar in Nederland ? Pon leverd niet alles wat ze in Wolfsburg bedenken |
Wil je een ander kleurtje, dan gooi je hem gewoon in de folie :)
|
23 denk! Of gewoon rood .. dat is toch 't vetst :D
|
als ik mocht kiezen. werd het echt nummer 1 :thumbup:
|
groen of geel! vette shit
|
Nummer 17 . Erg vette kleur , al doet een witte het ook goed
|
Er heeft hier thuis gewoon 2 jaar een Tornadorode golf 6 GTD in de schuur gestaan, toch wel 1 van de mooiere kleuren op de golf 6 is mijn mening :cool:
In het begin heel veel weerstand van de dealer waar hij besteld werd (was ook een 3 deurs en daar waren ze ook geen fan van blijkbaar) De kleur zou niet mooi zijn volgens hun, lage restwaarde en hogere bijtelling.. Toen de auto er eenmaal stond toch niets dan positieve reacties, mensen (en garagebedrijven) zijn gewoon bang om zich te onderscheiden denk ik ;) |
Draait allemaal om geld....zucht.
Zilver is best een suffe kleur op een Mk6, zijn veel mooiere te bedenken. |
Zoveel mogelijke kleuren?
Had ik niet gedacht. Hadden ze de ook niet in de garage toen we onze gingen bestellen. Waren maar basiskleuren. |
Er zijn allerlei studies gedaan naar kopersgedrag en economische golfbewegingen. Dit heeft dus effect op o.a. lengte van rokken en jurken, hoogte van hakken en kleuren van auto's. We zitten nu in een korte rokken-grijze auto conjunctuur.
|
:iamwithst :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 15:50. |