ACN Zevenhuizen 5 Juli 2005
|
|
Oeps sorry :redface:
|
Quote:
No problem, mijne kan wel weg! Hier staan al pix :) |
LEKKER IJS! UIT LEKKERE BUS! En onderweg terug zag mn dochter nog HET LICHT vanuit......jaja een Politieauto...zucht, zou HIJ dan toch een politiefunctionaris zijn... ;) Vondt het weer leuk vanavond; was er errug kort want Merel wilde voor het eerst van dr leven een keer naar bed....behalve toen we thuis waren :redface: Relaxte sfeer en mensen! :) |
seau, net een kwartiertje thuis :D :redface:
Was top ! goeie opkomst en supergezellig !! Hier wat teasers, de rest op www.volksaddiction.nl, as usual ! |
Quote:
Dit is dus echt een heeele mooie foto van Rob's kever! :cool: Was zeker weer geslaagd! Veel te gezellig, ook! :cool: Ik wilde iets eerder weg gaan, even het huis van mijn ouders beetje op orde brengen, komen vandaag thuis van vakantie. Ik was daar dus 'pas' rond 23:30... :redface: De buren zullen wel gedacht hebben! :D |
Was supergezellig!
|
Hier wat teasers, de rest op www.volksaddition.nl, as usual !
Moet je wel de juiste url neerzetten... was met je hoofd ergens anders denk ik ;) url zonder c ertussen :D www.volksaddiction.nl, |
Quote:
:D |
ietsje later thuis dann gedacht, en stond dus vanacht mijn bus nog schoon te maken :redface: , maar was wel weer erg leuk, en weer een meeting erbij op mijn ijsbus on tour agenda :biggrin:
|
Oja, Klaas het was weer een lekker ijsje! :p
|
Quote:
Helemaal mee eens! |
dank jullie wel :biggrin:
|
Quote:
eeeuuhh, oeps :p Was ook pas om half 4 thuis, en om 11.30 uur wakker :o :D |
schaam je ;)
|
Backdoor man .. the best client ;)
|
Quote:
wat een leven hebben sommige toch :tongue: nog gefeliciteerd he vandaag, 31 alweer :eek: , ouwe lul. helaas ff te wienig mensen gesproken wel weer wat nieuwe gesproken, was weeeer gezellig. ben alweer klaar voor de volgende acn, dan ff kijken of alles bij elkaar kan staan.. was dit keer echt een cruise night, diverse mensen lekker wezen criuzen in me kever.. oke, tot de volgende knoop. |
Zo dan ook mijn foto's weer online en de ACN site ook weer geupdate!
Het was zekers een gezellige avond, ik had niet verwacht dat er toch nog zo'n opkomst zou zijn vanwege het slechte weer de hele dag... bedankt! :D Bij deze als gewoonlijk een voorproefje de rest van de dik 50 foto's staan natuurlijk op AirMighty.com... Leon (officieel gefeliciteerd vandaag he!!) bezig met crea fotografie en Erwin is natuurlijk ook aanwezig :D De rest is te vinden op AirMighty.com ...enjoy! |
Quote:
Klaas leuk dat je er was... tot een volgende meeting!?! ...en je ijs blijft goed! :D |
All times are GMT +1. The time now is 19:50. |