Mk2 Project Pasadena
Na wat maanden uit de roulatie zijn geweest in verband met kleine zoon, toch maar weer wat gaan zoeken.
Eerst een Mk3 gevonden, die redelijk wat aan de slechte kant was :D, daarna een Arosa van 2001 (maand gehad). Was dus echt niks voor mij. Altijd in de kop gehad om weer een Mk2 te kopen. Na de verkoop van de Arosa was ik eigenlijk weer van plan om een Mk3 te halen. Met mijn gezonde verstand toch maar niet gedaan en gewoon weer gegaan voor een Mk2. Nu was ik niet specifiek op zoek naar deze kleur, maar toch 1tje tegengekomen. :thumbup: Strontorigineel natuurlijk op de Ronal wielen na. :D Maar niet voor lang, plannen zijn er en de spullen liggen al klaar voor een redelijke jaren 90 look te geven. :tongue: Plannen en de spullen die klaar liggen zijn dus.... == Blauwe Hella achterlichten == OZ Cygnus 8J met 185/35 17 == Schroefset Triple-X (JOM) Wat de interieur betreft, ga langzaam aan de interieur verfraaien met OE deeltjes. Waaronder.. wat zwarte delen en een stuurtje. Voor de rest is mijn motto........ KEEP IT SIMPLE AND LOW :D Hier wat foto's En het slachtoffer :D of dat het bij iedereen in de smaak valt weet ik niet, maar een eigen draai heb ik er zeker aan gegeven. :tongue: |
Ben benieuwd.
Heb er zelf ook een in deze kleur. ZN-29-TD. :thumbup: |
Thnx man! Ik hoop met 2 tot 3 weken alles er op te hebben! :thumbup:
|
:thumbup: Ben benieuwd
|
Daar is ie weer hoor, word een dik ding zo te zien :thumbup:
|
Ben benieuwd!
|
Komt helemaal goed mensen!!
Ben ook benieuwd als hij superlaag ligt met 17'' en GEEN stuurbekrachtiging! :D |
Prima te rijden met de bandjes flink op spanning ;)
Gaaf ding ben benieuwd naar het resultaat. |
Quote:
Thnx Jan, komt wel goed! Probeer in september als het gaat naar Heerde te komen! Ben al een aantal jaren nergens meer geweest helaas! :redface: |
Gave kleur!
|
Quote:
Thnx! Was er niet echt naar op zoek maar heb er al zo1 gehad. Was op 16'' Audi winterfelgen, en ultralaag!! :thumbup: |
Ik ben erg benieuwd naar de foto's. Zal wel dik staan met die wielen en achterlichten. Ga je het rode lijntje in de bumper nog vervangen voor een blauwe? En is het een 3 of een 5 deurs? Groeten een mede pasadena rijder.
|
Thnx man!! Het is een 3 drs, en de detaildingetjes gaat op zijn wel gebeuren!
Maar tijd zal het leren. Eerst even de rest doen. :thumbup: |
Leuk ding!
|
Quote:
Die herinner ik me nog wel, gaaf ding was dat. |
Leuk dat je weer begint Salih :thumbup:
Blijft echt een gaaf kleurtje! |
Ja, dit wordt er eentje die ik wel ga waarderen! Tof
|
Leuk project.
|
Erg gaaf kleurtje!! :cool: Komt helemaal goed! :D