![]() |
Originele opties Golf GTI 1984
Ik heb even zitten rondneuzen, zowel hier als op Google, en heb geen specifieke opties kunnen vinden voor een Golf 2 GTI uit 1984.
Mijn vraag is dus: Welke opties zijn er origineel geleverd op een Golf GTI uit 1984? Waren er toen elektrische ramen/spiegel geleverd, of in hoogte verstelbare koplampen? Ik wil namelijk mijn GTI weer helemaal in originele staat terug brengen. :) |
|
Met de sticker gegevens in de kofferbak kun je precies zien wat er allemaal op hoort.
Maak er anders effe een foto van.. |
![]() Nog even wat rond gezocht, en deze link gevonden: http://www.clubgti.com/showthread.p...cate-link/page2 Heb hier een aantal codes gevonden, maar niet alle. Ik heb: 183 - gordel achterbank, midden 186 - gordels achterbank, automatisch 527 - Rechter buitenspiegel, handmatig bedienbaar vanaf passagierskant 560 - Stalen schuifdak 930 - Linker buitenspiegel, handmatig bedienbaar vanaf bestuurderskant Nou weet ik alleen niet wat AC7, A05 en H37 zijn. Ben erg benieuwd of jullie dat kunnen vinden! Weet in ieder geval dat mijn elektrische ramen eruit gaan. :thumbup: |
Jammer dat ik die sticker mis :(
Mijne heeft een tik gehad van achter blijkbaar, ik ben ook bezig met mijne terug in originele staat proberen te krijgen net als Wouter alleen is dat voor mij wel wat moeilijker :P |
Quote:
Als het goed is vind je bij jou in de kofferbak een papiertje. Dit papiertje zit geplakt, en nu even opletten, onder die pin zeg maar war je kofferklep in haakt. Tegen de achterplaat van je golfje aan. Daar staan codes op, deze code's geven aan welke opties op jou auto zaten af fabriek. Ook de kleurcode van de lak, motorcode, versn.bak code en code van de stoffering staan hier op. Bij mij helaas niks bijzonders haha Codes kan je volgensmij ergns wel nakijken. Ik weet alleen niet zo snel waar, misschien dat iemand hier op het forum kan meehelpen daarmee ;) |
Volgens mijn online decoder
http://igorweb.org/equidec/ A05 = Special control, identification number H37 = Tires 225/65 R17 --> zal niet kloppen Maar bij de dealer kunnen ze vaak wat meer info op zoeken in elsa. |
Ja die had ik zelf ook al gevonden, werkt alleen niet voor oude auto's.
@Ramon ik heb inderdaad al een foto geplaatst, voor jouw reactie. :D |
Quote:
Haha ja ik zag het :thumbup: Het was al laat toen ik hem plaatste ;) FF overheen gekeken, maar meestal hebben die gti'tjes niet zo veel opties gehad. Verstelbare spiegels e.d. dat is allemaal van later volgensmij 1984 - 1985 toen had je nog niet veel opties geloof ik.... |
![]() Mijn optie sticker in de kofferbak |
@Wouter42
Ik heb deze gevonden voor H37: 3H7 LER Backrest release with easy entry for front seats and add. backrest release for the inner side of left front seat Heb hierop gegoogled: VW option A05 H37 En hier de link naar t document waar t in stond: vag-codes.info/files/options/vag-option-codes.xlsx Vervolgens er doorheen gescrolled en wat gegoocheld met de volgorde, want ik vond t niet erg logisch opgebouwd. Want dat van die 17" banden klopt natuurlijk niet bij een 84-er GTI. Echter, zou je dan op 0A5 ook iets moeten vinden, maar dat is er dan weer niet. M.a.w. ben niet zeker of dit verhaal van die stoelvergrendeling juist is. :confused: |
Meer dingen die ik wil weten, die waarschijnlijk niet op die sticker staan, zijn:
- Knipperlichten in zijscherm? - Rode bies op de bumpers? |
Bij mij staat er op de sticker bij options als eerste HL, iemand een idee wat dit wil zeggen?
|
|
Iemand een idee waar de HL op de sticker voor staat?
|
All times are GMT +1. The time now is 09:43. |