Vw 1303 2,2l subaru project
hallo,
ik ben bezig met een 1303 2,2 subaru project. Heb in 1988 deze kever gekocht met een Lincar 928 set. Deze was in een zeer slechte staat wat mij er toe bewoog hem helemaal te strippen en opnieuw op te bouwen. Een hele klus wat mij ook zeven zware jaren kostte van mij leven. Zeker omdat ik er een testarossa look op wilde maken. tegen de tijd dat de kever klaar was, was de trend "custom" alweer voorbij. Degene die mij hebben leren kennen en de kever ook al gezien hebben in de huidige staat, weten dat dit met veel bloed, zweet en tranen tot stand is gekomen.(zie foto) heb er toen tevens een compleet gereviseerd porsche 914 blok ingebouwd (origineel!) Deze zal binnenkort, gezien mijn project, te koop worden aangeboden. vanaf 1997 tot vorig jaar augustus heeft de wagen geen veranderingen ondergaan en was dus gedateerd. Gezien mijn zoon, van reeds 16 jaar, alleen het woord auto kent in de grote van Dalen, vond ik het tijd worden om de wagen eens een facelift te geven. Hij vindt het geweldig maar wil zich toch meer gaan richten op Golf 1 gebied. Stap 1 van de facelift is reeds afgerond en dat is de wagen voorzien van een 944 type 1 onderstel incl cup 1 velgen. Stap 2 is "het project" Subaru: Een legacy gestript en nu gaan testen en bouwen. Stap 3 zal het interieur worden wat volledig in leer uitgevoerd zal worden. maar goed.................eerst de motor. De foto zegt denk ik genoeg en volgens mij bij velen van jullie een bekende wagen. Suggesties zijn altijd welkom en wie weet dat ik er iets mee kan. Andrew |
Was dit die zwarte die gister op MIVW stond?
|
Quote:
beste Tjaap, Nee, maar ik zet er binnen nu en 15 minuten een foto op. Misschien dat je hem herkent want hij stond ook op Wanroij (bij de "super Baja") andrew |
Die 15min zijn al enkele dagen geleden verlopen, waar blijven die foto's dan?:D
|
Cool project!
|
Quote:
bedankt! ik krijg het alleen niet voor elkaar om foto's te uploaden als iemand mij dat zou kunnen uitleggen... |
|
zie hier de foto's, de meningen zullen verdeeld zijn over de auto, want het is echt iets waar je van moet houden.. |
|
op de eerste 2 fotos was hij nog niet uitgelijnd vandaar dat het misschien lijkt alsof de wielen raar staan
|
Umm..
|
Quote:
:goodpost: |
Quote:
Vanwaar de uhmm... ? |
Volgens mij heeft ie een identiteitscrisis :D
|
Ik vind het een cool ding! zou nog wel eens een jaren 80 autootje willen hebben met een breedbouw set... een 205 Lumma ofzo.
|
Poehhh ...... respect voor het werk dat erin zit.
Uniek is hij zeker :thumbup: |
Wil verder trouwens niet duidelijk maken dat het een lelijke bak is etc.. Vindt het echt kiks zo :D
|
Hoi Andrew,
Ik was je hier helemaal nog niet tegen gekomen. Leuk. Ik ken nog wel iemand die serieus met subaru bezig is, als je nog vragen hebt hoor ik het wel. Gr, Paul (collega van Jolande) |
Mijn zoon wessel had dit allemaal bedacht dus waarom ook niet. Ik heb zeker al wat goede connecties opgedaan o.a. Jan seegers in gilze-rijen de kabelboom specialist. Hij heeft mij al een eind op weg geholpen en zodoende heb ik mijn
Kabelboom zelf kunnen prepareren. Binnenkort met hem afgesproken om de Kabel te komen testen. Tevens wil ik zelf een testopstelling maken om mijn eigen motor, voordat ik deze in mijn kever leg, te proberen. ik heb hiervoor vandaag een kever (lege) versnellingsbak gekocht. Je ziet het.........ik kom langzaam op gang maar ik bouw het rustig op gezien Mijn portemonnee sneller leeg is dan gevuld. Waar kan ik trouwens het beste mijn pasplaat en vliegwiel kopen. Ds-tuning in Dld is volgens mij de goedkoopste. Maar misschien heeft iemand een andere Suggestie. |
Leuk heerlijk periodecorrct dinkie :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 08:33. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.