tiki time
Na de nummerplaat-rand was het nu dan tijd voor wat extra bamboe in het interieur. allereerst een setje jail-bars, de schakel pook en de chromestrips op deur panelen zijn afgedekt met bamboe
|
Zodan!
Dit is zo fout dat het weer erg goehoed is! :D:D |
LOL :D
What's next??? Stoterstangpijpjes.... ;) :D |
tof, hoe heb je die deurstips zo gekregen?
|
Cool Ploon!
Whats next, gebogen bamboe bumpers??? |
Bamboe dakrek :D
|
gaaf!!!
|
haha goed besug :biggrin:
|
Quote:
Bamboe uitlaatsierstuk :D |
erg gaaf gedaan
|
Quote:
stukkie bamboe in 2en splijten met een beitel en dan met de boormachine de achterkant goed uithollen. dan valt het gewoon over de chromestrips die al op de deurpanelen zitten. effe vastzetten met een stukkie ijzerdraad e voila. pookie was ook een leuk klusje. moest het hele ding uitboren naar 13mm (zoveel speling had ik niet bamboe was maar 20mm en dat is niet overal even dik). wilde er nog een t stukkie op zetten. daar het korte stukkie draad wat ik er in getapt had hield niet. moet ik binnenkort nog wat op zien te vinden. |
Ziet er netjes uit!
|
bamboo schokbrekers
bamboo zetel bamboo naft bamboo shit :tongue: nee f geen gijntjuh het ziet er perfect uit ploontje miscchien om het dashboard un bamboo strip |
Pim is the.......
|
Tof!!! :cool: apart! originale
|
Pim: Ik zie dat je creatief bent geweest met stukjes touw. Als je exact wilt weten hoe het touwtje hoort te lopen om de meest stevige verbinding te krijgen kan je je daarmee wel helpen. ('k heb scouting ervaring) 't Is alleen erg lastig om per forum-post uit te leggen. Als je op pionieren en of sjoringen op 't internet zoekt kom je waarschijnlijk ook de nodige info tegen. |
er zit touw rond, maar dat is meer voor de sier. een en ander is namelijk uitgeboord en steekt door elkaar heen.
|
errug vet
|
Goed bezig, Pim!!!
Nu je middenspijl van je voorruit nog!:cool: |
spotte net een mooi stukkie bamboe naast de schutting (het spul is eigenlijk van de buren). gelijk de tol er in gezet. een draadbusje met lip voorzien van 4 scherpe punten er in gezet, maar dat was niet stevig genoeg. Effe een boutje er zo ver mogelijk in draaien (stak nog een flink uit de achterkant van de draadbus en toen het geheel gevuld met lood. gaat geen kant mee op :-)
|
All times are GMT +1. The time now is 14:59. |