Golf I '83 GG (1100)
Bij deze verkoop ik mijn complete golf 1 met wat werk.
Hij heeft een goede, bijna helemaal harde carrosserie en is alleen slecht bij de wielrand linksachter. De reservewielbak heeft een gaatje ter grootte van een 2 euro munt. Deuren zijn in een goede staat. Interieur is redelijk (reinigen kan helpen), maar ik heb er eventueel een goed GL interieur bij. De auto wordt in principe rijdend verkocht, maar zonder APK. Wel mogelijk (prijsbepalend). Momenteel wordt de motor terug ingebouwd na vervanging van de koppeling, de koppeling, drukgroep en lager van LUK is dus nieuw. Hij staat al een tijdje stil dus de lak is erg dof geworden. Een poetsbeurt doet wonderen Hij is pargasblauw. Deze auto is voorzien van een brons getinte voorruit met zonneband!! Enige minpunt, er zit een zonnedak is waarvan ik niet weet of het lekdicht is. Maar ik heb er een spiksplinternieuw zonnedakje bij dat iets groter is. Dus dan is het weer dicht. Kan in overleg nog vervangen worden. Staat in Neer (L) Vraagprijs €1200,- Meer foto's op aanvraag. |
De roest aan de achterwielrand valt bij nader inzien nog mee. Laswerk moet wel een keer gedaan worden, maar mogelijk komt ie nu nog zo door de apk (wordt waarschijnlijk nog gedaan)
Tevens up. |
Up !
|
Zie dat er links en rechts achter delen van een Zender spoiler hangen. Is het middenstuk ook bij de wagen en indien ja: is deze spoiler te koop?
Grtz !! |
All times are GMT +1. The time now is 10:55. |