jetta mk2 verlaagd nu maat velgen-banden?
Hallo,
Ik heb me Jetta verlaagd en ik ga me oude velgen (13 inchs 4x100) verbreden maar hoe kan ik op de juiste manier meten, zodat ik de juiste maat band krijgt die uit de wielkast komt (2,80cm max). en nergens tegen aan loopt?? Achter wil ik graag breder dan voor. Iemand tips laat het me graag weten!! |
|
hoe breed worden de velgen?
|
gewoon nu gaan meten hoeveel je velgen breder kunnen worden voor ze aanlopen. en dan hopen dat je van de eerste keer goed zit :D
maar misschien kan je eerst eens kijken naar velgen die een pak dieper naar de veerpoot heen gaat (polo 4,5J velgen ofzo) en dan kan je maximaal naar buiten komen. de huidige komen volgens mij al iets teveel naar buiten waardoor je maar 2-3cm breder kan |
Kan de velgen die er nu onder zit niet verbreden, en het hart naar binnen laten zetten of kan dat niet?
|
Quote:
Weet ik niet, ik wil ze iets naar buiten hebben achter meer dan voor. |
Zou zelf andere velgen kopen om te verbreden, dit zijn hiervoor niet de mooiste ivm het uitstekende hart.
Is misschien ook mooier om een maatje groter te gaan. 13 inch met mooie platte banden staat in mijn mening alleen maar mooi wanneer je extreem laag gaat, dus nog een stuk lager.. |
Wat voor soort stale velg adviseert jij met het banden maat?
|
All times are GMT +1. The time now is 21:40. |