Bbsrm012 ruilen tegen zenders turbo
Titel zegt genoeg, wel met banden. Het gaat om bbs rm 012 met goede banden. 6,5j voor 7j achter. Nieuwe boutjes zijn wel nogdig. Een velg voor heeft wat stoeprandschade. Zie hieronder een foto:
|
Prijs en locatie verplicht.
Ook bij ruilen |
Den Haag. Waarom een prijs het gaat toch om ruilen? Als ik op marktplaats iets te ruil aanbied dan hoeft er ook geen prijs bij.
|
Dit is geen marktplaats
|
Omdat het moet 500 euros. Toch zou ik graag willen weten wat de achterliggende gedachte is, waarom erbij een ruilvoorstel een prijs genoemd moet worden.
|
Bij het plaatsen van een advertentie of een reactie ga je akkoord met de volgende regels;
http://www.volksforum.com/forum/announcement.php?f=159 |
Klopt, ik wil niks verkopen maar ruilen. Als ik iets wil verkopen dan zet ik er uiteraard een prijs bij. Ik zie er de toegevoegde waarde niet van in een prijs neer te zetten bij een advertentie om iets te ruilen. Als ik een advertentie plaats gratis op te halen wordt er toch ook niet gevraagd om een prijs. Begrijp me niet verkeerd. Als er iets verkocht wordt snap ik 100% dat er een prijs bij moet. Het zal wel aan mij liggen!! Hahahhaa
|
Dan hebben mensen een idee wat je meent dat je velgen nog waard zijn.
Om zo een beetje te vergelijken met hun spullen wat ze misschien willen ruilen. Gewoon aan de regels houden, want zoals gezegd dit is geen marktplaats. :wink: Misschien ook handig om even je bandenmaten, merken en profieldiepte te vermelden. |
Kijk, die begrijp ik. Maar omdat de regels die gelden bij een verkoopadvertentie betekent naar mijn idee niet hetzelfde als bij een ruiladvertentie. Ik vind het gewoon krom. Laten we het daar maar op houden. :cool:
|
Mag dicht
|
All times are GMT +1. The time now is 23:59. |