Meeting in Duitsland!
Hallo allemaal,
dit weekend word er weer het jaarlijkse VW treffen gehouden in CASTROP-RAUXEL Duistland. Het word ook denk ik dit jaar weer een heel spectakel!! Wie van jullie gaat hier nog meer heen?? Gr Nanne |
ohhh dat was het dus! wij wilde misschien zondag gaan maar om eerlijk te zijn heb ik echt geen zin.... :(
|
Quote:
is daar een link van? Deze staat niet op www.vwshows.info |
denk ook dat het voornamelijk watergekoeld is en dat vwshows meer luchtgekoeld is.....
|
Bij mijn weten: www.vwforum.de
Ik heb van horen zeggen dat het daar ieder jaar een beetje minder aan het worden is. Maar ik ben er zelf nog nooit geweest. En ik ga er met die tropische bagger temperaturen ook zeker niet heen dit jaar. Grtz.............. LRR |
Quote:
Je mag gewoon niet van de vrouw... :tongue: |
Voor de waterkokers een mooie meeting. En meestal redelijk goed koop spullen te krijgen.
Vorig jaar was het lekker tot dat het later op de middag begon te hozen. Ik ga iig heen :D |
nou ik zou er niet heen gaan zaterdag was er geen moer aan er waren amper auto's
|
op het corrado-forum staat een foto van gister 13.00u met een compleet verlaten terrein, super weinig auto's. Heel de meeting lijkt kapot......
|
even de foto erbij, zaterdagmiddag 13.00 uur dus volgens die jongen:
|
dan baal je :(
|
vorig jaar geweest en op de camping was er toen een super sfeer
maar dit jaar was er naar het schijnt geen camping meer dus hebben we ze maar laten links ligge ;) |
Camping was niet direct naast het terrein maar een paar km verderop, teminste dat heb ik begrepen van enkelen.
De foto hierboven, lijkt me een slecht weer foto. Het was vandaag lekker waarm en zonnig. hoe later op de middag hoe mooier/warmer het werd. Vorig jaar was het wel ietsje drukker maar het was weer gezellig druk. Toch best we lveel bekende Nederlandse auto's gezien. Foto's schop ik vanavond later nog wel online. Zijn er namelijk nog wel wat :biggrin: |
|
Was niks an!!!!
Ben vandaag nog ff die kant op gereden...... maar er was in eens niets meer te doen.... ik bedoel dit was toch wel een top meeting en ineens is het niks meer... er stonden wel een paar mooie auto's maar geen stands en de sprint was helemaal niks.
Ben benieuwd of ze deze domper van vandaag volgend jaar wel weer goed maken.. |
topic closed, hier verder gaan aub:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=11574 |
All times are GMT +1. The time now is 04:57. |