motor opstuen
Mensen ik moet mijn motor opsturen maar mijn probleem is weet niet of je die gewoon met de post kan doen (gewicht).
maar is er niet een andere goedkope manier om hem op te sturen ipv met de coerier want daks kost me al meer dan 100euro of zo. kan iemand mij helpen die wel eens iets zwaarders dan 100 kilo heeft verstuurt. |
pallet regelen, en transport bedrijf bellen :)
|
Koerier kost wel wat meer hoor.
Idd gewoon een transportbedrijf bellen. Wel zeggen dat er een laadklep op moet zitten! |
misschien een domme vraag hoor, maar waarom wil je die opsturen dan??????
|
Quote:
Misschien een domme antwoord duuuuuuuuuuuuuh om te laten revieseren misschen!!! niet slecht bedoeld of zo hoor peace |
Waarom til je hem dan niet gewoon met wat hulp achter in een auto en breng je hem zelf weg??? Ik bedoel, het moet wel heel ver weg zijn als je hem helemaal gaat opsturen, want een eurotje of vijftig kost zoiets minimaal hoor...
|
heb je niemand met n busje of een station in je kennissenkring?? scheelt veel
|
Auto gaat ook prima hoor....
( En OOK op de achterbank altijd de gordel om ! :biggrin: ) |
coole volvo :tongue:
|
Nou precies, zo doe ik dat ook altijd, maar dan in een golf mk1... Gaat prima.!
|
Quote:
Doe mij eens het adres van degene die het van deur tot deur voor 50 euro doet . |
Ik zeg minimaal, als ik vanaf de zaak zoiets met het transportbedrijf wegstuur kost het me 40 euro ex. Maar dan hebben wij wel een prijsafspraak met dat bedrijf en alle verstuurde goederen gaan via hun.
|
Ja en honderden pakketjes per jaar .
40 euro ex is erg goedkoop voor een stuk dieplood genaamd blok |
Het zijn er i.d.d. erg veel ja.
|
opsturen he
Quote:
kijk dat kan nu niet aangezien mijn auto (peugeot) afgelopen zondag spontaan in de fik vloog. Met andere woorden ik heb nu ff geen auto,en ja hij moet erg ver weg gestuurt worden ja. |
dat heb je nu eenmaal met franse of italiaanse makelij ,gaat spontaan stuk
|
ik zou als ik jou was het blokje goed stevig vastzetten op een goede stevige halve pallet. (80 bij 60) gewone maat is 120 bij 80, maar dan heb je meteen 1 stelplaats in gebruik ;)
ik werk bij een transportbedrijf en die rijden dagelijks door heel europa en binnenland. (www.wimbosman.nl) waarschijnlijk willen ze dit blok wel voor jou vervoeren. succes er mee! |
Quote:
Hoe duur ben jij? :) |
Rijdt op LPG, dus.... :D
en tied zat... |
All times are GMT +1. The time now is 23:39. |