slot stangetjes met vw nummer 161837183 en 161837184
heb ik nog nieuw liggen. |
Je wou zeggen dat ik iets mis ?
Edit: Lezen is ook moeilijk :D slotstangetjes :) Ik kijk morgen nog even in de garage want ik had ze een 5 maanden geleden maar waar ik ze gelaten heb :shake: |
Je raam zit gewoon met een rubber in die klem geklemd.
Het rubber en raam met een beetje vaseline insmeren en voorzichtig de klem er op tikken met een hamertje. |
Juist en dus een beetje dicht knijpen als hij er terug in moet ?
|
Kit in de beugel en kit in rubber. Spul bevestigen, en ruit dicht draaien. En niet meer aan komen tot kit droog is. Beugel voor al niet aan knijpen, kans dat je ruit knapt. Als dit 1 maal los is geweest pleurt je ruit er zo weer uit. Als je hem niet vast kit.
|
Niet gaan kloten met kit, dat is onnodige rotzooi aan de vensters. Is gewoon echt niet nodig. Gewoon een lapje rubber in de zwarte klem en de klem er dan voorzichtig met een kunststof hamer op tikken. Het raam niet op een tafel laten rusten, maar vasthouden en door de massa van het raam kun je hem erop slaan. Als je hem laat rusten, loop je kans dat het raam knapt i.v.m. de bolling die erin zit. In principe hoef je er niet aan te buigen. Als hij niet fatsoenlijk meer klemt, ff een nieuw rubbertje erin en dan blijft hij gegarandeerd wel zitten. Komt er ook niet zomaar vanaf, kitten is echt niet nodig
|
Even een nieuw rubbertje gebruiken van €4,95
http://vw-wobshop.nl/index.php?item...d=14477&lang=NL |
Het was er ook maar 1 waar het raam gelijk uit viel waarschijnlijk rubber niet meer goed.
Morgen even kijken en anders idd een nieuwe halen bij Theo ;) |
ook de beugels controleren, die rotten nog al eens
|
|
Quote:
Ik heb de nieuwe originele raam geleider bij je bestelt :thumbup: |
|
Graag gedaan Peter
|
All times are GMT +1. The time now is 10:39. |