HE in display climatronic
Hallo in de display van mijn climatronic staat in plaats van de temperatuur HE in het display
Ook doe de airco doet het nu niet. Wat is nu het geval, ik heb van de week een sluiting veroorzaakt in een draad van de temperatuursensor, omdat de temperatuurmeter in de auto het niet deed heb ik getest en per ongeluk de verkeerde sensor gepakt en hier de contacten door verbonden. Normaal zou je zeggen dat er een zekering uit ligt maar dit is niet het geval iemand ervaring? de clima deed het eerst wel. |
Denk dat je de ingang van de temp sensor opgeblazen hebt nu...vrees voor je bediening/electronica eigenlijk...
|
Oke na veel zoeken al gevonden dat HE staat voor de standkachel functie en die heb per ongeluk ingeschakeld, dus die moet ik weer uit kunnen zetten, weet iemand hoe dit moet doen? en dat opblazen kan denk ik niet want ik heb het contact met een draad gelinkt naar de massa.
|
oke een andere regelunit erop gehad, en ander regelrelais voor de aanjager geprobeerd. nog geen veranderring. Iemand die iets weet?
|
oke wat bleek nou de 3-trap van de aanjager lag eruit dit kwam omdat ik de zekering had gemold, ik kwam erachter dat deze trap via zekering 4 ging en niet via 19 zoals beschreven staat.
iedereen toch bedank voor de bijdrage |
All times are GMT +1. The time now is 17:55. |