brandstofpomp probleem golf 2 gti 8v 1988
hallo
ik zit dus met het probleem dat men brandstofpompen geen voeding krijgen, deze werken allebei wanneer je ze bekrachtigd met een batterij. Ook de zekering is ok maar wanneer ik de relais probeerde door te verbinden dus gewoon de aansluiting 46 in zekeringskast verbinden met 30 start de wagen klopt dit? Ik weet dat ik nu gewoon spanning doorlaat naar de zekering door de relais door te verbinden. Ook de ecu werkt want de wagen heeft nog gedraaid tot wanneer de pompen stopten met werken. weet iemand of het normaal was dat de wagen startte en weet iemand nog wat ik meer kan meten om het probleem uit te zoeken? ALVAST BEDANKT mvg jelle |
Mijn auto had precies hetzelfe probleem.
Bij mij was het een massa probleem en hebben we een kabel aan de koets vastgemaakt en toen werkte hij weer naar behoren. Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen. |
Quote:
ok ik zal morgen zoeken naar een losse massa kabel en waar deze naartoe lopen. alvast bedankt voor de info! |
relais defect
|
Quote:
ok maar normaal gezien als je dan de relais overbrugt moeten de pompen toch draaien? Dat deden deze niet de wagen startte gewoon ik versta dat gewoon niet. |
probleem gevonden!!
het was gewoon een massapunt naast de zekeringskast dat gecorodeerd zat deze eens opgeschuurd en de pompen werkten direct. bedankt voor de hulp! |
All times are GMT +1. The time now is 17:05. |