![]() |
Fotoshop opdracht
Wie kan ff een (mat)zwarte motorkap voor me fotoshoppen.
![]() |
doe ik wel even! proberen kan ik het altijd!
|
Thnx,ben benieuwd.
|
vette bak man,alleen zonde dat je spatbord geler is als de rest, hopelijk licht het aan de foto
|
mat zwart
Maar waarom matzwart, waarom niet zo laten??? |
matzwart :wink:
![]() |
dacht maak 'em bijpassend bij de kap en banden ;) daarom wat donkerder!
|
Zou je de spiegels ,dakrand boven voorraam en de A stylen ook zwart kunnen maken?
|
Quote:
edit__________________________________________________ _____________ zo? :D ![]() |
Thnx Kevin!
Vindt het wel wat hebben met zo'n zwarte motorkap,beetje een retro racey look. Wat vinden jullie? |
Quote:
My Pleasure, ja dik, alleen zou ik dan wel die booskijkert d'r vanaf halen, dat zou ik zowiezo doen ook al word het niet matzwart :biggrin: |
ik vind het nix, maar da's mijn mening
|
Quote:
"Flauw modus" ligt d'r aan naar welke fotosjop je kijkt :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: "/Flauw modus" grapje hè danielle :p |
Oh ja Danielle jij ook nog bedankt voor jou bijdrage! :wink:
|
Denk dat ik het ga doen,maar ik hou wel de originele motorkap en ga gewoon een andere kap er op zetten.
|
Quote:
nog eentje nodig? kheb hier nog eentje staan.. superstrak..geen deuken...geen rotterij aan de binnenkant.. alleen zitten er 2 stickertjes op de kap... hieronder zitten volgens mij 2 blaasjes.. maar aangezien je `m toch zwart gaat maken... 15 euro. |
Heb er al 1 liggen maar ik heb em nog niet goed geinspecteerd,ligt hier al een tijdje.
Mocht het niks meer zijn dan hoor je zsm van me,alvast bedankt Rene. |
kan ik hebben hoor Kevin, maar laat ik nu naar die van jou gekeken hebben ;) jij had de aanpassingen al gedaan! Ik zou het iig niet met de originele klep doen. Maar zowieso smaken verschillen... dan zou ik voor glimmend zwart gaan!
|
Quote:
komt goed kerel :) |
Quote:
hahaha ik zou trouwens echt voor mat zwart gaan :wink: |
All times are GMT +1. The time now is 22:33. |