Eurosunday 2013
Iemand al pic's? :D
|
Ik ben vandaag ook geweest op Euro Sunday. Ondanks het weer was er een grote opkomst! Veel mooie auto's.
Zag alleen een mk2 van de Dub Club met een reservewiel langs de kant van de weg staan. De enige foto die ik gemaakt heb Jelle, als je de velgen weg wil doen, dan hoor ik het graag ;) |
Ik ben vanmiddag ook even geweest.
Was goed geregeld met de muziek en eettenten. Alleen de prullenbakken moest je zoeken. Maar stond echt wel dik spul tussen. |
Kwam deze tegen:
|
Terug uit Belgiƫ, mooie auto's gezien.. begin wat rustig later een vol terrein.. jammer van alle flyers op de auto's.. verder een goed dagje gehad
Hier wat van mijn foto's van vandaag en link naar flickr: De hele set: http://www.flickr.com/photos/osinga...57633715480133/ |
Aantal fotos van mijn kant :thumbup:
De rest hier op Flickr: http://www.flickr.com/photos/661617...57633715535546/ |
Als iemand een album op het forum wil vullen geef mij even een PM
Ben zelf bezig een Scheveningen album te vullen. |
't was mooi!
|
|
Haha, he bent al de 3e in rij ondertussen, ik laat wel wat weten ;)
|
Ja 300 meter voor de meeting had Furb geen remdruk meer, de klauw linksachter was losgeschoten en remleiding gescheurd.
Ding daar laten staat en even thuiskomer erop gezet ivm lekkende remvloeistof, daarna nog tot 14 uur de meeting bezocht. We zijn toen naar huis gereden en weer terug gereden met een T4 icm trailer, ter plaatste de auto omhoog geschroeft en op de trailer gezet. Reis terug naar huis weer vervolgd en onderweg even een Mac gezet, nu net weer thuis en de Golf staat klaar voor reparatie in de schuur. Was even kut maar het had veel slechter kunnen aflopen dus we spreken van een geluk bij een ongeluk! Meeting was verder prima te doen, waaide goed wat het kwa gevoel flink koud maakte maar stonden genoeg dikke auto's. |
|
heb zelf een polo 1 en dan kom ik onderweg naar vrienden natuurlijk die witte polo 1 van hierboven tegen , denk dat ie op de terugweg was naar huis , is het hier een bekende ?
|
Mooie foto's weer heren! :thumbup:
Ziet er uit als een leuke maar koude meeting... |
|
Quote:
dat is de polo van James McCafferey |
mooi geluidje maakt die , wist niet eens dat er een meeting was 15km van huis :-)
|
hele leuke meeting!
(en super opkomst ondanks het slechte voorspelde week eerder in de week) voor de rest van mijn foto's : (zal begin deze week worden aangevuld) |
|
Eerst en vooral wil ik IEDEREEN bedanken die aanwezig was!
We hadden een zeer goede crew die ik enorm dankbaar ben,zonder hun zou alles niet zo vlot gelopen zijn! Mijn 2 collega organisatoren Wilfried & Steven (Dark Cooper & Blizz) ,ook zonder hun zou Eurosunday niet zijn wat het is. (geloof me..dit is alleen niet haalbaar meer) Onze Dj Nicolas die bijna een 3 dubbele set heeft gedraait aangezien 2 andere dj's forfait hebben gegeven Ons avontuur is woensdag namiddag begonnen en is ongeveer een uurtje geleden gestopt voor dit jaar. Het weer speelde niet in ons voordeel,toch hebben we gister serieus wat volk over de vloer gehad,om en bij de 700 wagens uit binnen- en buitenland! Om er een jaartje tussenuit te zijn geweest zijn we allemaal uiterst tevreden over het verloop van de dag,de sfeer zat er dik in! Iedereen hartelijk bedankt voor de hulp en steun,positieve woorden & om afgezakt te komen in de niet meest geweldige weersomstandigheden! Volgend jaar zijn we er zeker terug voor onze 5de editie...hier beginnen we dan ook aan te werken binnen een dikke week Nu is het tijd voor ne grote dodo Thanks! Kristof |
All times are GMT +1. The time now is 00:03. |