|
Juist minder nieuws gehad.
De douane Nederland hebben vandaag de poten van de air pas vrijgegeven, dus dinsdag of woensdag zijn deze pas bij Rob. Dus heb ik de Mk4 pas zaterdag of zondag terug :-( pfff |
Ai, nog ff geduld dan kerel! Ziet er goed uit! :D
|
Quote:
Geduld is een mooie deugd, als je het hebt natuurlijk :D Was aan het uitkijken naar dinsdag of woensdag, maar nu word dit vandaag even paar graden verdraaid. Ben benieuwd naar het resultaat. Normaal ben ik de eerste in België op Klutch SL14 :thumbup: :D |
Lekker zo v6, leuke plannen!!
|
Quote:
Thx. Inderdaad leuk een V6. Maar ben een Audi A6 V8 gewoon, dus vandaar dat ik graag engine swap naar R32 en turbo of turbo op de 2.8 zou willen. Voor de rest ben ik blij met de keuzes van de velgen en air en de updates. Maar, nog veel werk voor deze compleet naar mijn zin is. |
Leuke bak die V6, plannen klinken ook goed :thumbup:
Quote:
Ik zou willen dat ik een auto was :D Kan er af en toe echt niks van maken dat vlaams, maar begrijp dat dat dus je dagelijkse auto is. Welke generatie/bouwjaar? Mag anders ook wel een topicje van in het Audi gedeelte van het forum :thumbup: |
Quote:
Hahaha, heb dat ook soms met het nederlands van jullie hoor. De V8 heb ik niet meer. Was een A6 4F van 2005, full option, 335pk en dan gechipt een 360pk en onbegrensd. Dat ding ging tegen de 300 kmh. Stond US koffer op, S6 doorwings, RS6 single frame, R8 stuur, Bilstein schroefkit en 20" TSW Snetterton in 8,5j en 10j met 225 en 265 Toyo's. Zal hier wel een foto posten. |
Quote:
Dit was dus de A6 V8 Before, bij aankoop!! After, na de updates!! Interieur!! |
|
Dat ziet er goed uit!
|
Staat netjes
|
Nu nog wide fenders van 2,5cm en dan kan ik vooraan nog wa zakken.
Als ik de Mk4 terug heb, maak ik meer fotos van het totaalplaatje met alle updates. |
|
Komen binnenkort nieuwe updates.
Recaro lederen interieur, SRS-Tec wide GT fenders 2,5cm breder dan OEM, korte vin antenne van OEM VW. |
Kaboem! die staat er lekker bij zo :thumbup:
|
Watvoor ET voor?
|
Thx guys.
In real is het 10 keer beter. @Gerard : achteraan is het ET42 en vooraan ET30 Achteraan steekt een spacer van 2cm en vooraan een spacer van 8mm (op maat gemaakt dus). Dus komen we uit op ET22 rondom. Nu het is wel nodig om bredere vleugels vooraan te steken. Dus vooraan komen SRS-Tec GT wide fenders en achteraan ga ik 1 a 1,5cm laten verbreden. |
Srs-Tec wide GT fenders zijn besteld bij Rob.
Dus binnen een week of 2 a 3 steken ze erop. Volgende week zaterdag komen de US R32 achterlichten erop en de US pinkermodule. |
All times are GMT +1. The time now is 17:20. |