![]() |
GOLF 1 1978 1.9 tdi ALH PROJECTSTAKING..€750!
Vanwege geen tijd/zin/andere auto.. gaat mijn eigen de bingo in..
De motor die er in zit is een 1.9 tdi ALH uit een Beetle en is al lopend. (kabelboom aangepast door bas :thumbup: (oakgreen20vt), levert zeer netjes werk) - dieselpomp moet nog fijn getuned worden na het vervangen van de distributieriem - Er zit een volledig demperloos 63.5mm rvs uitlaat systeem onder. Staat op schroefset - Officieel is de kleur Mannilagruen.. Onder de kap is hij dacia bruin.. dit omdat dit de kleur was die ik de auto ook wou geven. - Achteras en fusee's zijn gepoedercoat en het onderstel zit in de paarse - polyrubbers. - De motor staat op epytec steunen. - Heb er een set G60 remmen bij alleen nog geen adapters.. - Tittentacho - Remleidingen compleet vernieuwd van voor tot achter - Distributie vernieuwd :) Foto's zeggen meer dan duizend woorden.. ![]() ![]() ![]() Kogelharde bodem(eerst in hammerrite en daarna in tectyl) ![]() Accu achterin ![]() Vraagprijs voor al dit moois: €750! Minpuntjes op een rij: - Voorste zijschermen + rechter voordeur = imitatie - Geen Voorstoelen en geen achterbank wel de deurpanelen zwart leer) - Geen Hemel - Vrij veel plamuurwerk( achterste zijscherm is vernieuwd en reeds geplamuurd maar nog niet klaar, dorpels opnieuw ingelast en geplamuurd alleen nog niet geschuurd) + een aantal deukjes rondom de auto. - Klein stukje bij de uitlaat uitsparing moet er nog ingelast worden. - Geen achterlichten - Vacuumslangen motor moeten nog aangesloten. - Geen velgen ( evt. koper krijgt hem op thuisbrengers) Hier kan je een klein deel van het project volgen: http://www.volksforum.com/forum/sho...11&page=3&pp=20 Vraagprijs voor al dit moois: €750,- !, hij heeft me zelf al ruim €2000,- gekost.. maar weet ook wel dat ik dat er niet voor krijg.. de €750 is dus de uiterste prijs wat ik ervoor wil hebben. Auto te bezichtigen in Sneek(friesland) eventuele geintresseerde pb't me zijn nummer voor meer info of foto's:) |
up
|
schop!
|
en weer omhoog!
|
omhoog!
|
Weekaanbieding! 750 EU
|
verkocht, mag op slot
|