![]() |
voor de gene die het nog niet weten! ff schudden met die billen! KOMT IE DAN HEH!
Ik hoorde dat sommige mensen nog niet wisten dat ik een ponton heb :p
:cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: WACHT EFFE,KOMT IE DAN HEH. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: wat een ontiegelijk vet ding man, succes drmee heh :cool: :cool:
|
gaaf ding!! :cool:
|
wat een mooie ponton, waarom heb je die zo lang achtergehouden?? ;)
|
Wat een vet ding zeg! Is dat die van MP?
|
hoe meer luchtgekoelde wagens ik hier zie hoe meer zin ik krijg om me zelf ook een aan te schaffe ;)
toch maar eerst ff kijken voor plaats en hopen dat ik op een nette wagen loop voor de rest nette wagen wat ligt er in van motor?? |
Damn zelfs dat groen staat er mooi op!!
|
Sow en waarom was die niet op Budel...
Ding is gaaf man!! |
wow, eh... nee, dit is te erg, gewoon iedereen zijn ogen zijn uitgestoken door deze foto's!!!! :) :D :D
maar Heel veel geluk, ziet er geweldig uit!! |
Hey Martijn! Ding is en blijft goed! :cool:
|
das die vroeger bij de boxer vandaan is gekomen, kleurtje staat hem goed, alleen dat je dan met zo'n ouwe ovaal naar budel kom ipv zo'n mooie ponton.....raar hoor :cool:
toffe bak |
Hijs coooollll :cool:
|
Quote:
hey BKZ JA JIJ VROEG HET AAN MIJ HAHAHAHAA nou dit is um! :rolleyes: |
Quote:
thnxxxx brazen :) |
Quote:
heeeyy ghanzzz ach ja ovaal heb ik zolang aan gewerkt! die is dit jaar aan de beurt! volgend jaar de spijl en de ponton. :D |
Quote:
jaaaaa!! :biggrin: :biggrin: en hij gaat nog veel mooier worden!hahahaha |
Quote:
thnxx het was gisteren zo mooi weer,ik dacht ff paar pix :eek: |
goed ding martijn, orginele centerliners?
Wordt ie nog lager? zie hem wel weer ergens op een meeting verschijnen, of op een of andere prijsuitreiking,. :tongue: groeten |
Quote:
hey bedankt jasper. ja de centerlineĀ“s zijn de goede! het is een 1600cc automaat! het ding cruised heerlijk met dit weer! :biggrin: :biggrin: :biggrin: er zit nu ook een goede geluidsinstallatie in :eek: hahahaaa. cheersss |
hele gave wagen...
|
All times are GMT +1. The time now is 14:35. |