Turbo of compressor op g60
Hallo allemaal,
Ik heb een paar maanden geleden een golf 2 1.3inj gekocht om om te bouwen voor op het circuit. Toen kon ik een corrado g60 met motorschade en zonder compressor voor een leuk prijsje overnemen voor onderstel en motor te gebruiken. Nu heb ik bij een bedrijf een prijs opgave gevraagd voor een turbo en dit was hoger dan ik had gehoopt, en een compressor is makkelijker alleen is een compressor duurder dan een losse turbo. Wie heeft de oplossing? (graag met onderbouwing) Alvast bedankt Met vriendelijke groet, Nick |
Een G60 blok met schade en geen G-lader erbij? dan heb je effectief een kapotte 1.8i gekocht toch?
Als je een circuitracer wil bouwen zou ik een ABF erin lepelen, dus een mk3 GTI 16V of Ibiza Cupra slopen. Denk voor wat je nu kwijt bent om je G60 unit weer draaiend te krijgen je een hele leuke donor koopt... Doe ik m'n zegje ook weer ff :thumbup: |
Je kunt bijna geen slechtere keus doen met een G60 motor.
De drijfstanglengte is veel te kort . Hierdoor worden de krachten inwendig giga op inwendig draaiende delen als je boven de ongeveer 7000 rpm komt. Dus misschakelen is geen optie :D Ook helpt het niet dat je in - en uitlaat op de achterkant hebt ivm opwarmen. Zou ook voor de keus zoals hierboven beschreven gaan en de G60 snel weer verpatsen ;) |
Oke dat lijkt me duidelijk de corrado gaat de verkoop in. Iemand interesse?
Dus jullie zouden een golf 3 2.0 16v kopen en die gebruiken als donor. |
All times are GMT +1. The time now is 22:07. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.