ET Golf 1
Op m'n GTI heb ik mooie ATSsen, 'k vind ze erg mooi staan, maar ze lopen gigantisch aan!! Wat voor ET waarde kan er max. onder een "redelijk" verlaagde Golf 1 zonder dat de boel aanloopt.
Iemand ideeën(foto's) van velgjes die erg goed onder een 1 staan? (iemand ruilen :biggrin: ) of zijn bumpstops een idee? Alex |
ik heb ats cup et 25 en zwaar verlaagd, lukt wel alleen moet t onderstel flink hard zijn :biggrin:
|
ET waarde kan wel 0 zijn, het ligt vooral ook ontzettend veel aan wat voor verlagingsset je hebt. Alleen veren is drama, veel te soft en slechte schokbrekerwerking. Setjes schokbrekers + veren zijn al beter (stugger en minder soppig) maar een schroefset werkt het beste.
Ook belangrijk: Hoeveel inch zijn de wielen, wat voor bandenmaat? 15" zou ik voor 195/45/15 gaan, alles wat hoger is loopt eerder aan :) Loopt hij alleen achter aan? Dan zou je eventueel ook nog hulpveren kunnen monteren, wordt de boel ook weer stugger van. |
Quote:
Denk dat er idd alleen met veren is verlaagd (auto was al verlaagd bij de aanschaf). 'k heb idd 15" met 195/45/15. Hij loopt achter harder aan dan voor, vind het een beetje jammer van de bandjes! Ik heb het idee dat ik met een schroefset niet echt veel lager zou kunnen alleen stugger. igg bedankt! Alex |
heb ook een schroefset onder de type 1 met bbs en kan net een vingerdikkte tussen de randen en de banden maar niet aanlopen heel soms als er een vieze hobbel op de snelweg ligt.
|
Ik heb ook ATS en een verlagingsset maar bij mij schaaft er niks aan. En toch is ie best wel laag met 2 personen erin .Kijk maar es op de foto bij het achterwiel.
Dit is mijn GTI 1. |
All times are GMT +1. The time now is 23:08. |