slecht vertrekken golf 2
okee hier dus ff het verhaal
tijdens het vossenjacht rijden geen probleem 2uurkes later opeens moeite om te vertrekken moete dus echt zwaar in toeren jagen en op koppeling rijden dus ff zonder cb bak gereden en opeens probleem weg gewoon terug kunnen vertrekken zonder hoge toeren te moeten draaien maar als tem zo slecht vertrekt is het ook da tem begint te schokken als ge gas geeft gewoon in versnelling zou dees toevallig ook te maken kunnen hebbe met dynamo ??? de wagen valt niet stil blijft op rolantie draaien hoor ofwel iets met dynamo, ofwel iets aan de carburator ???? het is gewoon raar hij krijgt da zo af en toe en is serieus ambetant mvg christophe |
Stukje ondertiteling zou wel fijn zijn...!?
|
Quote:
:D het is knap treurig idd..... |
een nuttige post is ook meer waard als dieje commentaar he
|
Quote:
Mss even de moeite doen om in het proper nederlands te typen, Je zit hier op een nederlands forum. Ik kan aan jou tekst aan uit omdat ik zelf dialect spreek maar is niet echt leesbaar voor de meeste mensen. Je uitleg is ook niet echt duidelijk. Ik ga ervan uit dat je over een MK2 spreekt met een benzine motor. Wat voor type motor ligt erin? Wat bedoel je met cb afgekoppeld? Dat je een CB-radio hebt en als die er niet aan hangt je stationair toerental normaal draait?? Grtz Jel |
Quote:
:thumbup: Wat meer en duidelijke info is inderdaad wel handig. Je moet dus veel gas geven omdat deze anders afslaat ?????? |
ja is een golf mk2 1800 syncro
deze motor krijgt tijdens het rijden met cb bak (bakje zoals camion chafeurs hebben) het na een tijdje rijden heel moeilijk de motor slaagt niet af op stationaair draaien maar wil je dan aan het rode licht vertrekken moet je al echt met de koppeling en rond de 3000 toeren zitten ( anders valt hij dood) ook houd de wagen dan in als je doortrekt ermee en bokt en hobbeld dan als we dan cb bak afzetten en radio, en een tijdje zo verder rijden dan is opeens alles opgelost en kunde normaal vertrekken ermee en kunde echt normaal doortrekken zonder da hij bokt en hobbelt en doet begin te denken richting dynamo die versleten is (ist beter zo geschreven ???) |
Wat voor 1800 is het ?? carburateur, injectie -->Mono-Jetronic, KE-Jetronic of Digifant ???
Eventueel motorcode, Zou beginnen met het meten van de accu spanning, bij lopende motor stationair en op toeren. Zowel onbelast als met de nodige verbruikers aan. Die CB bak is gewoon direct op de plus en min aangesloten ?? |
idd eerst eens meten, het kan goed zijn dat je CB storing geeft door een slecht contact maar dat je dynamo nog wel in orde is.
|
is de gewone 1800 syncro 90pk motor carburator dus
cb steekt in op de fiche van de sigarettenaansteker zal het morgen eens nameten allesinds bedankt en ik hou jullie wel op de hoogte ervan christophe |
1800 synchro zal hoogstwaarschijnlijk wel een monopoint motor zijn ipv carburateur motorcode rp.
|
1800 sybcro van 1986 is carburator
dit is motorcode GU dat mijne is |
All times are GMT +1. The time now is 06:52. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.