EstherVW
Haaai,
Ik ben Esther ik ben 18 jaar! en ik ben helemaal volkswagen freak :D ben nu nog voor een auto aan het kijken, maar het wordt wass een golf mk1!! ^^ Het liefst met een G60 maar daar ben ik nog niet helemaal overuit! vindt het leuk om nu op het volksforum te zitten!! :dance: Byebye |
Welkom . Veel plezier hier
|
welkom, foto's :D
|
Welkom hier!
:goodpost: Evert |
Quote:
:goodpost: Welkom! |
Welkom hier en ik zie de foto's van je g60 nou al graag tegemoet :thumbup:
|
Welkom hier! Een G60 als eerste auto is wel gewaagd hoor! Maar wel superdik. :D
|
18 jaar, geen ervaring en dan een MK1 met een G60 blok.
Poe, ik hoop dat je 'm heel houd. Ow en welkom natuurlijk :D |
Welkom!
Succes dat te regelen met je verzekering :D Gaat nog tegen vallen denk ik! |
Mijn vriend (EelcoB) die gaat me helpen met bouwen! dus dat moet wel goed komen (:
|
okeeee , waarom geen estherB :D nou geen ruzie krijgen over wie de new posts het eerste mag lezen
had mijn vrouw maar zoveel interesse in VAG |
Quote:
mijn vriendin heeft ook helaas weinig interesse in de VW's, maar samen motorrijden vind ze wel leuk dus dat toch iets :D Esther, veel plezier met je G60! |
erg benieuwd wat voor G60 er gaat komen! welkom :thumbup:
|
WELKOM op het forum :D
Ben er erg blij/trots op dat ik mijn interesse kan delen. Als mensen zich openstellen voor nieuwe dingen en de emotie/gedachte er achter, zijn dingen zoals auto's opeens een wereld op zich.. :thumbup: Maar ze mag eerst ff oefenen in een oud golfje 3. Als mijn golf 1 TDI af is maar eens langzaam aan het vermogen laten wennen. En daaaaarnaa toch maar eens een projectje roggelen.. :thumbup: |
Leuk als je de interesse kan delen, mijn vriendin is ook retetrots op dr 20vt en weet meer van laders dan de gemiddelde dealer (ligt niet aan mij hoor) :D
|
Haha, komt heel bekend voor! :thumbup:
Die van mij zit daarbij in de mode, en krijg ik ook regelmatig diverse termen naar mijn hoofd geslingerd. :rolleyes: Dus voor kledingadvies moet je maar een bericht sturen naar de topic-starter. :D |
welkom hier!!
|
All times are GMT +1. The time now is 12:02. |