ocean, oxford, pacific uitvoeringen?
ik kom nog al eens deze uitvoeringen tegen bij de tweedehands markt.
wie kan me vertellen wat deze uitvoeringen qua uitrustingsniveau betekenen? bedankt alvast edit, ik was al even aan het zoeken en nu toch iets gevonden: Golf Oxford ook als Variant Het Oxford-pakket voor de Golf omvat airconditioning, afstandsbediening voor de centrale vergrendeling, meegespoten stootstrips, donkere achterlichten en speciale Oxford-bekleding. De totale pakketwaarde is 1.445 euro, maar de pakketprijs bedraagt slechts 450 euro. Het klantenvoordeel komt daarmee op 995 euro voor de 3- en 5-deurs en 845 euro voor de Variant, omdat deze geen donkere achterlichten heeft. Er is ook een Golf Oxford met Climatronic, de automatische airconditioning van Volkswagen. In dat geval kost het pakket 855 in plaats van 1.855 euro, zodat het voordeel een forse 1.000 euro bedraagt (850 euro voor de Variant). Standaard zijn verder onder andere ABS, elektrische raambediening vóór, airbags voor bestuurder en voorpassagier, zijairbags, elektrisch verstelbare en verwarmbare buitenspiegels, een boordcomputer, in delen neerklapbare achterbank, vier luidsprekers, in hoogte verstelbare bestuurdersstoel en cruise control (niet op de 1.4-16v). Net zoals de Lupo Cambridge is ook de Golf Oxford in een speciale kleur verkrijgbaar, namelijk zilvergrijs metallic. Alle andere Golf-kleuren zijn ook beschikbaar voor dit actiemodel. De Golf Oxford is er als 1.4-16v 55 kW/ 75 pk, 1.6-16v 77 kW/ 105 pk, 1.6 75 kW/ 102 pk automaat, 1.9 SDI 50 kW/ 68 pk, 1.9 TDI 74 kW/ 100 pk en 1.9 TDI 74 kW automaat. |
Ik had een 5 deurs 1.6 16v Oxford in Oceaan groen. Ik was al blij dat ik deze uitvoering mocht uitkiezen ivm de leuke extra's. Ik was er qua uitrusting zeker blij mee. Over de 1.6 16v was ik minder tevreden. Ik ben met een auto nog nooit zoveel in de garage geweest voor problemen.
|
All times are GMT +1. The time now is 13:50. |