Nieuwe velgen en betere foto's van my ride
Net een nieuwe camera gekocht 7,1 MP, damn wat zijn die foto's scherp. :biggrin:
Dus ik dacht laat maar eens een paar fototjes op het forum zetten. Er staan al een paar foto's op het forum maar ondertussen zitten de BBS er ook onder en is de auto eindelijk gepoetst na een lange tijd stil te hebben gestaan. Het motortje is ook vrijwel ingereden en zit te wachten op een chip op maat. |
Wrede auto! Super, vind de combinatie Rallye grille met smalle bumpers wel wat hebben!
En dan die motor :D |
mooi ding man, is dat nou bruin metalic of zie ik het verkeerd.
ga zo verder. |
@Black gti
Bedankt. Zit wel iets bruins in idd. Het is de kleur die op de Limiteds werdt geleverd: LP9V. |
WOW 16v G60.............specs pleaseeeeeee !!!! :D:D:D
vette auto hoor !!!!!! |
erg gaaf!
ziet er erg goed uit en een mooi kleurtje :) |
Welke maat van bbs zit eronder en welke maat van banden ligt erop?
|
super! mooie wagen, mooie foto's...
Ik meende dat zulk soort open filters slecht zijn voor de lader? Daarnaast zou ik een mooie nette zwarte box persoonlijk mooier vinden... Maar goed... niks op aan te merken verder, prachtige auto! |
Quote:
Thnx Compressie verlaagd....verder is het blok origineel gebleven. VWM steunenset, VWM 90* bocht. Lader stage 3 bewerkt, RS inlaat en 70 mm poeli. --> 1 bar Groep A 60 mm uitlaat Vermogen +- 220 pk |
Quote:
7 J rondom met 195 45 15 |
Quote:
Dank je Tommy Is idd waar als je door weer en wind rijd en je filter niet tijdig schoonmaakt en in de olie zet. Met de origine box met KnN erin heb ik 0,2 bar minder druk :mad: , en dat is zonde. |
Quote:
Welke et waarde hebben de velgen? Het is om een gedacht te krijgen van de mijne. Ik heb er ook liggen van et 16 en heb er geen idee van hoe ze eronder zouden staan (kan niet passen want mijn auto staat in de carroserie). greetz |
errug dikke bak!!
super!! |
Mooi ding, stel alleen je voorwielcamber eens af, lijkt wel positief te staan=niet goed voor de wegligging in de bochten.
|
Quote:
Thank you.....Thank you.....far to kind De camber staat goed....alleen op de foto lijkt het idd niet zo omdat de ondergrond niet recht was en mijn rechtervoorband te weinig spanning had. Maar goed opgemerkt :biggrin: |
Wow wat een golfje zo zie je ze niet vaak! klasse
|
Quote:
Voor heb ik et 25 en achter et 16. |
wow lekker scherp foto'tje hoor en mooi blokkie hoor.
Prima zo helemaal af :) |
Sjee, da's een strakke bak! En in een hele mooie staat. Enne...dikke motorrr! hebben!!!
|
Lekker hoor, ziet eruit als een Cl (op het front en de hoepels na) en gewoon ff dik 200 pk onder de kap :)
|
All times are GMT +1. The time now is 13:54. |