Mooie auto :thumbup: en welkom
|
Welkom, +1 voor de g-lader! :thumbup:
|
welkom hier bij ons VFORUM....GR
|
Schroefsetje gekocht -> auto naar beneden.
Helaas heeft dat geleid tot de conclusie dat mijn banden aanlopen. Binnenkort maar nieuwe bestellen. Ook kwam ik er achter dat mijn middendemper over de grond schuurde. Oplossing: middendemper ertussenuit, vervangen door een rechte pijp. Nu we toch bezig zijn, dan ook de kat er maar tussenuit. Wat een geluid! :wow: Klinkt heel erg goed, en niet echt overdreven. Mooie diepe brom erin. Vooral bij het optrekken krijg ik kippenvel op m'n armen :d Foto's: Let op, auto is niet gewassen :p |
mooi ding.
velgen zijn niet mijn smaak maar, ligt wel mooi laag zo :thumbup: paar jaar geleden had een ex-collega een 16v corrado... k blijf t super mooie autos vinden :thumbup: stoer met die amerikaanse gordels :cool: |
Thanks!
Velgen worden binnenkort overgespoten. Antraciet waarschijnlijk. In een donkere kleur komen deze velgen beter uit vind ik. Op deze lichte manier lijken ze een beetje de originele Sebrings. Ben gister nog even bezig geweest met de auto. Heb die lelijke stootstrips aan de zijkant verwijderd. Bleek nog een niet zo leuke verrassing onder te zitten: de voorpanelen zijn overgespoten, maar het plekje waar de stootstrips zaten dus blijkbaar niet. Hallo blauwe kleur :screwy: Ook zaten er een paar kale plekken onder die aangetast waren door de lijm. Even vakkundig aangepakt door mijn vader, en nu lijkt het een mooi geheel. De rest van de dag de auto van binnen en buiten helemaal schoongemaakt, gewaxt, gewassen, alles. Stukje wezen toeren en heb nog een aantal foto's gemaakt. Zal later wel even meer laten zien. Lijkt wel een stuk beter zonder die lelijke plastic stootstrip. |
Glimt goed, ziet er netjes uit :thumbup:
|
Corrado heeft inmiddels weer wat operaties ondergaan. 4x nieuwe bandjes (Dunlop SP9000). Daardoor kon de auto weer een mooi stukje omlaag.
Heb ook de DB riem laten vervangen, plus een RVS spaghetti (4-2-1) spruitstuk laten plaatsen. Pakt mooi op nu, en klinkt ook nog eens dik. + Nog wat andere kleine dingetjes gedaan. Ook een nieuwe daily gekocht. Een Golf 2 1.9 TDI. Motor komt uit een Golf 3 (1z). Is gechipt naar 120pk, dus een lekker snel beestje. Tot 2014 in ieder geval even lekker goedkoop rijden. Daarna alsnog goedkoop rijden :D Moeten nog wel even wat kleine dingetjes aan gebeuren, maar de basis is zeker goed, en het motortje loopt netjes. |
Welkom Youri!
Mooi wagenpark, leuke daily ook die mk2. Wat mij meteen opvalt aan je Corrado, dat 3-tje op het kenteken :rolleyes: Ik weet het, dat heb je niet voor het kiezen en het is verder een hele mooie wagen. |
Dikke Corrado man, velgen staan ook netjes!
|
Inmiddels na enige afwezigheid alweer een nieuwe daily. Een Jetta Mk2 uit 1985 :thumbup: Tijdje met hoogtevrees rondgereden, daarna de auto maar snel verlaagd dmv een schroefsetje. De Corrado staat alweer een tijdje in de winterstalling, dus die velgjes konden mooi onder de Jetta, totdat ik een setje bijpassende velgen heb gevonden. Foto's: En een setje homemade US lights staat ook niet verkeerd :D Zal binnenkort even betere foto's schieten wanneer ik een ander setje velgen heb. :) 16 Inch is me namelijk net ietsje te groot, de auto kan net niet genoeg naar beneden zo :P |
Verveling sloeg toe, dus auto even gewassen en foto's gemaakt + bewerkt :)
Gele pitten erin vond ik zelf wel leuk. Nieuwe velgen zitten er nog niet onder, maar dit gaan ze worden: (voorbeeldfoto van i-net) Ben er nog niet helemaal over uit of ik ze wil gaan polijsten, poedercoaten of wat, maar dat komt vast wel goed. Zal binnenkort ook een nieuw interieur op maat laten maken (erg handig zo'n vader die dat kan :D ) volledig OldSkool style. Wordt zwart leder met rode ruiten stof. Katalysator is inmiddels vervangen door een rechte pijp, de beschermplaat bleef constant achter drempels hangen, en mijn oprit werd daar ook niet echt vrolijk van :screwy: Toen de kat er onder weg was kon je goed zien waar ik hem allemaal geraakt had, flinke deuk erin. Verdere plannen heb ik op dit moment nog niet. |
Jetta ziet er erg netjes uit :thumbup:
|
mooie jetta, wat voor velgen zijn dat die je er onder gaat doen? en welke maten?
|
Thanks! Jetta is inderdaad nog erg strak. Zeker voor zijn leeftijd.
Velgen zijn van een Renault 19 16v. Maten zijn 6,5j 15 inch. Komen 165/45R15 banden omheen. Jetta kan zo dus mooi omlaag met die maten :thumbup: |
Hele knappe Jetta.
Ik zou de velgen gewoon zilver doen/laten. |
Gave jetta. Kom hem vast eens tegen aangezien je uit de omgeving sneek komt gok ik.
|
Bedankt!
Ja omgeving Sneek inderdaad. Scharnegoutum woon ik om precies te zijn. Jij ook omg Sneek? |
Nette Corrado, en erg strakke Jetta.
|
All times are GMT +1. The time now is 13:39. |