-POLL-VOLKSFORUM T-Shirt design wedstrijd 2013!! -POLL-
Hier is hij dan, de POLL voor de 2013 T-Shirt ontwerp wedstrijd.
Iedereen kan 1 stem uitbrengen. Stem op het shirt van je voorkeur. Van veel ontwerpen zijn meerdere kleuren ingezonden. Dit zijn er teveel voor 1 poll. Mocht een shirt winnen dat in meerdere kleuren in ons album staat: http://www.volksforum.com/albums/browseimages.php?c=147 Dan volgt een 2e poll om de kleur te bepalen. De winnaar word het nieuwe shirt voor 2013, en uiteraard krijgt de ontwerper zijn eigen shirt en een goodie-bag uit de shop Shirts in volgorde van inzending: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Kan niet kiezen... Serieus allemaal leuk
|
dat paars en geel van 11 & 12 vind ik niet zo leuk, verder vind ik het shirt wel leuk.
nu gekozen voor 15 omdat ik die ook tof vind ... :) |
Gekozen voor 1, gewoon omdat het kan ;)
Overigens zou ik het shirt, ongeacht welke het wordt, graag in een v-hals willen ipv een rond boord. |
Veel wielen fetisjisten hier gezien nummer 10 aardig voorop loopt :-)
|
waar is m'n rode uitvoering :tongue: overigens nog niet gestemt
vind 15 wel nice |
doe mij nummer 6 :thumbup: lekker basic
|
Nr 6
|
nou stap ik em ,moet wel boven in het poll scherm het nummertje aanklikken
|
6 en 10 zijn allebij vet , maar mag er maar 1 kiezen . Dus gekozen voor 10
|
+1, definately 10
|
2.
|
10!
|
Jammer dat 10 in het wit is. Allemaal super maar toch voor 6 gekozen.
|
bedankt voor het stemmen!
@louie kleur kan later besloten worden als ik het goed heb begrepen. zie het topic van de ontwerpwedstrijd voor andere kleuren :thumbup: |
Quote:
Dan had je voor het stemmen even de startpost moeten lezen. |
*spuit 11 modus aan*
Zat nog ff in de ontwerpwedstrijd mee te lezen en dar werd geopperd dat een logo op de mouw duurder wordt, hoe zou je die in de voorkant kunnen verwerken? |
zou zelf zeggen, gewoon onder het kader, gecentreerd in het midden. gewoon netjes.
|
Moeilijk moeilijk moeilijk nr 6
|
zitten veel leuke tussen,maar deze is imo briljant. |
All times are GMT +1. The time now is 16:11. |