Foto's Duitse AutoFestival 2013!
Was een mooie dag vandaag! Hier alvast wat foto's die ik gemaakt heb. Komen er straks nogwat bij!
|
Dik hoor!
Was gezellig! Groet |
Ook leuk geweest zo te zien. Nice pics
|
Mijn foto's komen vanavond en in de loop van de week online. Eerst maar wat aftersun op het hoofdje smeren.
|
Alvast eentje:
Toch wel best of show: :D :D |
|
Stond er met mijn opeltjes :D
|
|
Op die Opels na echt dikke wagens!
Nette foto's ook... |
Vlammende, wat een super dikke foto's! Ik hoop dat de mijne 25% van die kwaliteit zullen halen ;) top!
Rick, eigenlijk hetzelfde als hierboven, wat een heerlijke foto's! |
Quote:
Merci! Ben benieuwd naar jou foto's. :) |
Mooie pics al jongens!
|
Quote:
:thumbup: Ik ga morgen beginnen met e.e.a bewerken. Heb er nogal wat gemaakt.. Zo'n 250 raw's. Waaronder ook een aantal als AEB, voornamelijk de witte auto's. Dus heb even geduld :) Dit is er vast 1 onbewerkt: |
Thanks voor de complimenten! Ik weet zeker dat nogmeer mensen foto's gemaakt hebben. Zie het alleen nog niet terug haha :D
|
Hierbij wat foto's van Volkstyle, een compleet verslag vind je in editie 4 !!
Voor meer ga naar: https://www.facebook.com/volkstyle.eu |
Quote:
Vind het stiekem toch wel heel vet :D |
Thanks, en dat voor een Photoshop! :D
|
^
I know :D gewoon door sturen aan de politie, als idee voor de volgende Vagmeeting :P Zou het wel cool vinden als hun zo bij meetings komen. Mooie foto's trouwens! |
Net zoals de yanken. Dikke corvette om mee naar meetings te gaan.
|
Gistere gezellig naar DAF 2013 geweest en een aantal
(simpel maar leuke) fotoos gemaakt van dikke rides!!! Top daggie gehad dus op naar volgend jaar ;) :D gereed voor het ritje naar Zandvoort en daar stonden we op het circuit en de rest van de fotoos ;) |
All times are GMT +1. The time now is 07:52. |