![]() |
VW Scirocco Mk2 voor €650
niet mijn auto.
foto's van de Scirocco GTL die bij Autodemontage Niks in Westerhaar staat. Voor 650 euro te redden! Wie helpt? ![]() ![]() ![]() |
He, die foto's ken ik van het Autoweek forum! :)
Leuke prijs opzich, maar ik zie wel een plek onder de voorruit en een dichtgeplakt schuifdak. |
Klopt, zelf ook op AW forum gezien. De plakband en het kleine plekje is peanuts als de auto technisch in orde is.
|
Lijkt wel een tropic??
|
Deze foto's zijn door mij gemaakt bij Autodemontage Niks in Westerhaar.
De Scirocco is een originele 1.8 66Kw GTL uit 10-1985. De bekleding is als nieuw, en de originele Gamma radio zit er nog in. Het dakpaneel zit er te hoog in. Vermoedelijk zijn de beide zijgeleiders kapot? Verder heeft hij rechts voor een flinke deuk, en in de overige voor en achterschermen elk een lichte deuk. Weinig zichtbare roestvorming. Alleen onder het linker achterlicht, en roestende oude schade, en de genoemde plekjes onder het voorraam (beide hoeken) Een bekend euvel bij de Scirocco 2. De Scirocco is voorzien van Duitse papieren. Hij staat nu een jaar bij dit bedrijf. Bij aankomst liep de motor nog prima. Na een jaar staan is de accu uiteraard leeg/dood. De motorruimte moet goed schoongemaakt worden. Deze auto is het redden zeker waard! Waar vindt je nog een GTL in deze fraaie kleur, met een nagenoeg nieuw interieur? ![]() |
Moest ik een Sciroccoman zijn zou ik het wel weten. Is volgens mij ook zeker de moeite om deze te redden..
|
Quote:
Hij is zeker de moeite van het redden waard! Helaas heb ik geen ruimte tot mijn beschikking, anders zou ik hem zelf ophalen. Dus: als iemand een ruimte weet die ik tegen een kleine vergoeding mag gebruiken (omgeving Almelo), geef het dan even door. |
All times are GMT +1. The time now is 05:24. |