remleidingen voorwielen
weet iemand hoe lang de remleidingen moeten zijn die van de pomp naar de voorwielen lopen?
groetjes bert |
Lopen vaak niet helemaal tot de voorwielen, laatste stuk is dan flexibel.
Om wat voor auto gaat het? |
Quote:
off cors sjors een golf 1 diesel van 79 die leidingen heb ik niet meer maar ik kan ze op maat maken maar daarvoor moet ik de lengte weten :confused: |
moet je even met een touwtje vanaf het begin naar de plaats gaan waar hij moet komen...
dan weet je hoe lang ze zijn... ik kan het bij mij niet opmeten voor je heb namelijk alles van gevlochten RVS... |
:eek: ??
rekt zoiets niet meer uit dan vaste leidingen? |
mischien een domme vraag maar heb je hellemaal geen staal of koper leiding meer
onder je auto alles flexibel. en wat is het voordeel van gevlochten rvs |
ja heb inderdaad alles van gevlochten RVS...
toendertijd ik me auto helemaal gedaan heb wilde ik de remslangen vervangen door gevlochten RVS... toen ik daar was vond ik het zo mooi omdat je van allerlei kleuren heb dat ik gelijk maar alles heb laten maken... je kan natuurlijk ook alleen de remslangen vervangen door gevlochten RVS het voordeel hiervan is dat de laatste stukken niet meer uit rubberen slangen bestaat en het dus ook niet uit kan zetten met remmen... je remt dus sneller en dircter... als je het er meer van wil weten moet je even op hun site kijken... www.goodridge.nl ik ben er erg tevreden over het is wel een hoop geld als je het helemaal laat doen hoor... maar alleen de remslangen is wel goed te doen... |
Quote:
Een gevlochten rvs slang bestaat niet alleen uit het gevlochten deel, maar heeft een binnenkern die gewoon bestaat uit een slang met DAAR OMHEEN een gevlochten mantel van RVS.... Normaal doet men dit alleen met de stukken tussen de vaste leidingen en de remklauwen, dat levert een beduidend harder rem gevoel op omdat je het rekken van de kabel ondervangt. Maar niets is er op tegen om alle leidingen zo uit te voeren |
All times are GMT +1. The time now is 15:18. |