![]() |
Wie weet hoe ik mijn polo 6n1 stuur weer mooi zwart krijg
Wie weet hier de goude tip om mijn polo stuur
Weer mooi krijg heb het stuur los dus wie heeft de goude tip Mieschien een handig middeltje Gr. Vw polo |
Als ie verder niet beschadigd is kun je er gewoon met een goede interieurreiniger overheen. Zijn genoeg middeltjes op de markt om het weer goed zwart te krijgen.
Bijvoorbeeld: http://www.meguiarsstore.nl/ultimat...restorer-g14512 Kun je ook exterieur mee doen, dus bijvoorbeeld je bumperlip, handvaten en stootstrips. |
kunststof of leder?
|
kunstof zonder airbag
maar bumper zwart op je stuur uhh wie je dat je stuur uit je handen glijd dank |
Ander stuur monteren, als de gladde glans laag van het stuur weg is gesleten wordt deze ruw en is deze niet makkelijk meer netjes te krijgen.
|
Quote:
Mocht je doelen op het product dat ik neerzet, zul je toch eerst de artikelbeschrijving eens moeten lezen. Bedoeld voor interieur en exterieur. Volgens mij is je stuur interieur hoor :D |
Ben ik.het mee eens heb keer collega gehad die gebruikte cockpit spray op het stuur geen goed idee
Maar kan het altijd proberen maar mijn stuur is echt kaal |
Quote:
Dan zou ik een net nieuw stuurtje proberen te zoeken. Dat krijg je met middeltjes niet terug netjes. |
Ja moeilijk om een nette tevinden naar ja
|
Er zijn hier mensen die wel eens sturen laten bekleden met een nieuw stukje leer, ziet er superstrak uit.
Ik meende Alberto dat ook wel liet doen, je kan hem eens een PM sturen. |
All times are GMT +1. The time now is 20:44. |